Höj- och sänkbart skrivbord från Edsby

Permalänk
Medlem

Höj- och sänkbart skrivbord från Edsby

Behöver på grund av utomlandsflytt göra mig av med diverse saker. Först ut: höj-och sänkbart skrivbord från Edsby. Köpte det på blocket för några år sedan och har varit mycket nöjd med det. Inga mekaniska eller elektriska problem över huvud taget, och det estetiska skicket är relativt bra (några småskrapor här och där som inte syns vid första anblick).
Höjden går från 70-120cm, och skivan är 80x120cm.

Enbart avhämntning i Majorna, Göteborg. Alla bud mottages tacksamt, och jag reserverar rätten att sälja till vem jag vill hur jag vill osv. Hämtas innan den 17e, alternativt den 20e juli. Om jag inte sålt det då skänks det till välgörenhet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 kr, kan du ta kort på undersidan med?

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk
Medlem

Noterat. Absolut, tog en bild förut men tänkte att det inte var så intressant. Kan ta fler bilder om det är något speciellt någon vill se, tex mer av undersidan eller någon detalj.

Permalänk

Bjuder väl 600 då!

Permalänk
Medlem

800kr, kan hämta idag om jag får hjälp att lyfta in det i min v60.

Mvh Kristoffer

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk

1000 kr då

Kan hämta inom de närmsta dagarna.

Permalänk
Medlem

Bud noterade. Jag bor på tredje våningen utan hiss, men hjälper självklart till att bära, och kan hjälpa till på andra änden också ifall det skulle behövas och inte är alltför långt bort.

Permalänk
Medlem

Tänkte avsluta budgivning vid midnatt idag. Det kan sedan med fördel hämtas i princip när som helst inom en vecka.

Permalänk
Medlem

Bordet säljs till @DucksMatter, menjag väntar med att avsluta annonsen tills allt är klart.