Permalänk
Medlem

2x Nvidia GTX Titan (2013)

Hallå Hallå! Fick dessa kort av en vän efter att jag hjälpte honom med sin dator. Tyvärr fick jag rengöra de ordentligt då han misskötte sig med vattenkylningen. Men allt är rengjort så gott som möjligt och ny kylpasta har applicerats på ena gpu:n. Bortsett från det har de aldrig varit överklockade och sitter vattenblock på båda (intygar själv om det). Sitter som på bilden EKWB vattenblock på båda.
Budgivning separat eller för båda som gäller. Säljer till vem jag vill och när jag vill.

Kan skickas och köparen står för frakten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

Finns original kylarna kvar?

Är det samma kylare som på ett FE 780 annars?

Permalänk
Medlem

@elixyr: Tyvärr så hittades inte original kylarna. Jag skulle nog säga att det är FE780

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

Okej!

Bjuder 1000+frakt för båda.

Permalänk
Medlem

Har inget vattenkylnings system hemma, inga planer på att skaffa heller. Ibland undrar jag varför folk skaffar det när de ändå inte överklockar? Själva iden med vattenkylning är ju att kunna klocka till frekvenser som luftkylning aldrig skulle klara av att kyla på ett bra sätt. Och här har vi två fina kort med vattenblock, men som aldrig någonsin överklockats?

Ursäkta att jag sitter filosoferar på tråden. Jag kanske kan hitta en FD fläkt någonstans? Kanske någon här på marknaden säljer, bjuder 500 kr plus upphämtning för ett av korten

Permalänk
Medlem

1100+frakt. för båda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kawasa:

Har inget vattenkylnings system hemma, inga planer på att skaffa heller. Ibland undrar jag varför folk skaffar det när de ändå inte överklockar? Själva iden med vattenkylning är ju att kunna klocka till frekvenser som luftkylning aldrig skulle klara av att kyla på ett bra sätt. Och här har vi två fina kort med vattenblock, men som aldrig någonsin överklockats?

Ursäkta att jag sitter filosoferar på tråden. Jag kanske kan hitta en FD fläkt någonstans? Kanske någon här på marknaden säljer, bjuder 500 kr plus upphämtning för ett av korten

Eller så kör man med vattenkylning för att låta kortet gå svalt o fint samt för att kunna köra fläktarna på i princip ljudlöst varvtal😊
Man behöver ju inte ligga i 300 blås konstant bara för att man har en Porsche 😎

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poberg:

Eller så kör man med vattenkylning för att låta kortet gå svalt o fint samt för att kunna köra fläktarna på i princip ljudlöst varvtal😊
Man behöver ju inte ligga i 300 blås konstant bara för att man har en Porsche 😎

Porsche pfft...... näe en Ford Mustang ska det vara, Porsche är för fjantig hahaha