Intel i7-4770k Goldchip + ASUS Z87-A + HyperX Fury 2x8 Gb

Permalänk

Intel i7-4770k Goldchip + ASUS Z87-A + HyperX Fury 2x8 Gb

Hej,

Säljer ett klassiskt uppgraderingskit, cpu, mobo & ram pga uppgradering.

CPUn går att köra på 5Ghz under rätt konfiguration och bra kylare. Mestadels körd på 4,8 med bra temps och prestanda ihop med en luftkylare. Super cpu! Lämnar inga garantier på OC pga uppenbara anledningar.

Moderkortet fungerar som förväntat, tyvärr en bruten pin på USB3 front interfacet. Detta innebär att USB endast fungerar på bakpanelen (ifall man inte fixar denna kontakten, såklart).

Ram minnena är av typen DDR3-1866.

Det som syns på bilderna är det som säljes.

Säljes inte under utgivet pris. Låter budgivning gå minst till onsdag kväll, lite beroende på intresse med mer.

Komponenterna skickas i anti-stat påse.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag köper det gärna för 1000:- plus frakt

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

1100 + frakt!

Permalänk
Medlem

1300, kan hämta.

Permalänk

Får tacka nej har hittat ett annat uppgraderingskit som funkade bättre för mig

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

Tack till alla som varit med och budat än så länge! Har noterat ditt bud @djdennistm och verkar passa bra för alla att avsluta budgivningen imorgon 18:00.

Permalänk
Skrivet av Accelerox:

Tack till alla som varit med och budat än så länge! Har noterat ditt bud @djdennistm och verkar passa bra för alla att avsluta budgivningen imorgon 18:00.

Se mitt redigerat inlägg har hittat ett annat uppgraderingskits som passar bättre för mig. Tack ändå

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

1400:- plus frakt

Permalänk

1500.- + frakt bjuder jag

Permalänk

@streetracing Grattis till vinsten. Kontaktar dig via PM

Permalänk
Medlem

finns det kvar ?

undrar om det finns kvar