Fractal Design Define alt. Nanoxia Deep Silence

Permalänk

Fractal Design Define alt. Nanoxia Deep Silence

Hej,

Söker ett ljuddämpat chassi med plats för ~8 3.5" diskar i Stockholmsområdet. Saknar bil, så gärna utkörning. Pris kan diskuteras beroende på modell.

Tack,
Mvh Mathias

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Saknar du bil så rekommenderar jag en IKEA kasse. Så gjorde jag när jag saknade bil och köpte ett chassi här på swec och det var lugnt att ta med på tuben. Du lär inte få utkörning om du inte betalar premium för det. Lycka till

Visa signatur

GPU: 1050ti| CPU: Ryzen 7 3700x | Mobo: MSI B450 Tomahawk MAX | RAM: G.Skill FlareX 16GB | CPU kylare: Corsair H100i | Lagring: 32 TB|

Permalänk

@Sugu: Tja,

Tack för info. Kan tänka mig hämta också alt. betala en del för utkörning, så vi får se vad som dyker upp. Alt. blir att köpa nytt.

Permalänk
Medlem

Har ett fractal design define s som jag skulle kunna sälja. Köpte den till mitt datorbygge men vill nu ha en omväxling och ett något mindre chassi då det tar upp så mycket plats under skrivbordet och otympligt att flytta runt.

Har haft chassit i lite mer än två år, köptes april 2018. Chassit har en liten skada då fästen på ena sidan till usbportarna fram är trasiga. Men det går nog att lösa det enkelt med lim elr liknande har bara inte haft tid att fixa det själv.