Jonas bygger ihop nätaggslasten

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Jonas bygger ihop nätaggslasten

Sedan vi flyttade in till nya kontoret har nätaggslasten stått i verkstaden med alla tillhörande kablar lite här och var. Nu tar @jonast tag i saken och sparkar igång lådorna och kontorets äldsta dator som fortfarande är i 4:3-format.

Har vi tur så brinner inget upp...

Permalänk
Keeper of the Bamse

Vad kostade den där pjäsen? På ett ungefär då

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Printscreen:

Vad kostade den där pjäsen? På ett ungefär då

Ingen aning, det kanske @jonast kommer ihåg?

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Printscreen:

Vad kostade den där pjäsen? På ett ungefär då

Skrivet av Kenneth:

Ingen aning, det kanske @jonast kommer ihåg?

Vill minnas att varje enhet kostar lite drygt 2000 USD.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Ingen aning, det kanske @jonast kommer ihåg?

Skrivet av JonasT:

Vill minnas att varje enhet kostar lite drygt 2000 USD.

Vad för modell är det på Dell datorn? Har nämligen för mig att mina kusiner hade en varsin sån dator när de var mindre

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av jnsson:

Vad för modell är det på Dell datorn? Har nämligen för mig att mina kusiner hade en varsin sån dator när de var mindre

Latitude D410 med en enkärnig Pentium M.