AMD bundlar PC-versionen av Horizon Zero Dawn med Ryzen

Permalänk
Avstängd

Typiskt, jag fick en "Xbox Game Pass for PC Bundle" när jag köpte min AMD Ryzen 3000-serie CPU, och jag använde inte ens det game-passet (pga tidsbegränsningen!).
Jag skulle MKT hellre velat ha det här spelet istället!
UPDATE: Nej förresten, nu när jag har sett lite av spelet, och det verkar vara ett orealistiskt "Strong empowered woman!"-spel, så strunta i min kommentar!

Nvm, Vänsterblivet spel!
Permalänk
Medlem

@Europman: Du ska vara glad att du inte köpte processor & grafikkort, fick två men kunde bara aktivera ett av dom (gäller endast nya kunder blablabla)...

Visa signatur
Permalänk
Lego Master

Det blir ingen Ryzen, men kommer mos def skaffa HZD på Steam när det släpps. Spelat en drös timmar på PS4, men inte klarat det, så känns rimligt att sätta mig med Xbox-kontrollen på 1440-skärmen istället.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Men aaargh!

När släpps det då? Instabuy. Vill köra detta liret nu juh!

Visa signatur

För närvarande dator"fri". Sparar till nytt :)

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Aja82:

Men aaargh!

När släpps det då? Instabuy. Vill köra detta liret nu juh!

Vilket jävla antiklimax med en bundle utan datum. Någon borde avgå. AVGÅ SÄGER JAG!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Sjukt bra spel, behöver inte ny processor men kommer nog köpa spelet löst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Känns inte riktigt värt det tyvärr om man redan har det på PS4. Men för alla som bygger nytt nu, och inte spelat spelet. Do it! Ett av de bästa spelen jag spelat på PS4.

Det känns väl ganska självklart att om du redan äger ett gammalt spel och har spelat det så kommer inte en deal om att få det gratis till ännu en plattform vara det som får dig att slå till?

OT: Spel-deals ger jag inte mycket för överlag, kul däremot att få veta datum-ish på när jag kan köpa spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dumbullen:

Det känns väl ganska självklart att om du redan äger ett gammalt spel och har spelat det så kommer inte en deal om att få det gratis till ännu en plattform vara det som får dig att slå till?

OT: Spel-deals ger jag inte mycket för överlag, kul däremot att få veta datum-ish på när jag kan köpa spelet.

Mest för att det redan är så bra på PS4, vissa spel har jag spelat flera gånger, som Halo tex. då det är mkt bättre på PC

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Fick hem min 3600 i Tisdags så då missade man ju detta

Visa signatur

Ryzen 3600 | MSI X470 Gaming plus max | MSI RX 6700 XT | 1TB Kingston NV2 , 120GB Intel ssd, 480GB Adata ssd | 32GB@3600 | EVGA Supernova G2 750w

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Maruklas:

Fick hem min 3600 i Tisdags så då missade man ju detta

Kontakta din återförsäljare, är de vettiga kanske de kan få fram någon lösning.

Permalänk
Medlem

När man "bundlar" processorer, grafikkort etc med spel. Är det inte meningen att spelen faktiskt skall vara släppta då? Så man kan spela spelen? Vi har ju inte ens fått ett releasedatum på detta spelet än. Känns.... weird.

Visa signatur

För närvarande dator"fri". Sparar till nytt :)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Aja82:

När man "bundlar" processorer, grafikkort etc med spel. Är det inte meningen att spelen faktiskt skall vara släppta då? Så man kan spela spelen? Vi har ju inte ens fått ett releasedatum på detta spelet än. Känns.... weird.

Normalt sett Jo, Resident Evil 3 var det lika med har jag för mig, vouchers månader innan lansering. Äldsta exemplet är nog Half Life 2 som skulle bundlas med legendariska ATI Radeon 9700 bland annat. Men spelet sköts upp så de som fick spelet med kortet fick gott vänta tills Valve väl lanserade spelet.

Nu är det sällan jag fått hårdvara när jag köpt grafikkort men är ju att föredra att första spelet du kör med din komponent också är spelet som ingick. Speciellt om det är ett bra spel.