Sapphire RX 5700 XT Pulse 8GB OC

Permalänk

Sapphire RX 5700 XT Pulse 8GB OC

Hej, säljer mitt Sapphire RX 5700 XT Pulse 8GB OC inhandlat 1/5-2020 från Netonnet. Har så klart kvitto från Netonnet som följer med.

Inte upplevt några problem med kortet alls utan var lite av ett impulsköp och har inte behov av en kraftfull gpu just nu.

Endast avhämtning: Helst i Rotebro stationsområde eller Sollentuna stationsområde.

Börjar med ett försök på 4000 kr. Om intresset är svalt får jag fundera om jag är villig att gå ner i pris.

Mvh,
Niklas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Netonet erbjuder väl sina klubbmedlemmar 90 dagars öppet köp.

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av benocharm:

Hej, säljer mitt Sapphire RX 5700 XT Pulse 8GB OC inhandlat 1/5-2020 från Netonnet. Har så klart kvitto från Netonnet som följer med.

Inte upplevt några problem med kortet alls utan var lite av ett impulsköp och har inte behov av en kraftfull gpu just nu.

Endast avhämtning: Helst i Rotebro stationsområde eller Sollentuna stationsområde.

Börjar med ett försök på 4000 kr. Om intresset är svalt får jag fundera om jag är villig att gå ner i pris.

Mvh,
Niklas

Läs hela annonsen här

Nytt kort eller fyndvara?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk

@Savage_Gray: Hej det visste jag inte! Ska försöka använda den möjligheten imorgon. Tack för tipset.

Permalänk

@Lodisen: Det är ett helt nytt kort. Ska försöka nyttja 90 dagar öppet köp som klubbmedlem imorgon. Om det inte fungerar återkommer jag till denna tråd och säljer det här.

Permalänk

Insåg nu (ouch) att det kommer inte vara registrerat då min sambo köpte det som en present till mig (jag var med) och glömde få det registrerat. Vet ej om man kan efterregistrera så risken är nog stor att jag inte får returnera varan. Återkommer imorgon!

Permalänk
Medlem

Jag hittade detta kort i Netonnets fyndhörna som jag har beställt, tar därför tillbaka mitt bud. Hoppas det löser sig med returen

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

Hej, retur gick inte att genomföra eftersom ingen efterregistrering kunde göras. Kortet är alltså fortfarande till salu.

Mvh
Niklas.

Permalänk
Medlem

Hej inte sugen på att byta kortet mot ZOTAC GeForce GTX 980 Ti 6GB AMP + 1500kr

Permalänk
Medlem

Har du kortet kvar?

Permalänk

@jacobdg: Hej kortet är kvar.

Mvh
Niklas

Permalänk
Medlem

Hejsan Niklas, jag har beställt ett rtx 5700 saphire som finns hos webhallen infra city. Om du kan tänka dig att släppa kortet för 3500 köper jag det idag eller imorgon.

Mvh Christian

Permalänk

@Yeneral: Hej det är tyvärr för lågt. Lycka till och njut av det nya kortet

Mvh
Niklas

Permalänk
Medlem

ZOTAC GeForce GTX 980 Ti 6GB AMP +2800