Permalänk
Medlem

Asus X470-I

Säljer ett Asus X470-I
Inköpt på Webhallen 2018-11-28 så det är ca lite över 1 års garanti kvar.

Bud sker i tråden och jag kommer inte ta hänsyn till bud via PM.
Säljer till vem jag vill osv och ska moderkortet skickas får köparen även stå för en ESD påse då jag saknar detta för moderkortet tyvärr om jag inte kan leta upp en på jobbet, men det är ingen garanti.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Blank

Permalänk

Inkluderar kvitto, låda, bakplatta och alla andra originaltillbehör (bortsett från ESD påse kanske)?

Att tillfredsställa jensvo
Permalänk
Medlem

Kan väl börja med 1000 + frakt så vi är igång.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

900:- + hämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Super Älg:

Inkluderar kvitto, låda, bakplatta och alla andra originaltillbehör (bortsett från ESD påse kanske)?

Jag har kartong, kvitto, wifi antenner samt 2st mindre antenner och I/O plåt.
Är det något annat specifikt du vill ha får du fråga för jag har en låda med "bra att ha" prylar till moderkort så jag kan säkert skaka fram det du efterfrågar.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Hej!
1000 SEK + hämtning.

//Benjamin Hasselgren-Hallén

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Skrivet av lasseTM:

Jag har kartong, kvitto, wifi antenner samt 2st mindre antenner och I/O plåt.
Är det något annat specifikt du vill ha får du fråga för jag har en låda med "bra att ha" prylar till moderkort så jag kan säkert skaka fram det du efterfrågar.

Dess 4 st 6 GB / s SATA-kablar och den adresserbara LED-förlängningskabeln skulle vara trevliga, men panelkabeln skulle vara för svåra att hitta någon annanstans om den inte följer med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Super Älg:

Dess 4 st 6 GB / s SATA-kablar och den adresserbara LED-förlängningskabeln skulle vara trevliga, men panelkabeln skulle vara för svåra att hitta någon annanstans om den inte följer med.https://ccimg.canadacomputers.com/Products/600x600/125/1313/121421/87131.jpg

Jag kollar exakt vad jag har när jag är hemma idag efter 14:00

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Jag tror jag fick med allt utom manualer och Cd samt klibbor.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Avslutar detta runt 20:00 ikväll

Visa signatur

Blank

Permalänk

Budar 1100kr + hämtning 😊

Permalänk
Medlem

1200 SEK + hämtning.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Skrivet av lasseTM:

Jag tror jag fick med allt utom manualer och Cd samt klibbor.
https://forumbilder.com/images/2020/06/04/IMG_20200604_123526.jpg

Trevlig.

1300 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Moderkortet sålt!

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Får man fråga vad det blev sålt för?

Mvh Dunderil

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

Sålde till bimbim för 1200:- föredrog upphämtning med tanke på att jag saknade ESD påse samt att kartongen var tom utan inlägg så jag vågade inte lita på att moderkortet skulle överleva en frakt.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Sålde till bimbim för 1200:- föredrog upphämtning med tanke på att jag saknade ESD påse samt att kartongen var tom utan inlägg så jag vågade inte lita på att moderkortet skulle överleva en frakt.

Tack för svar, mycket bra pris. Hade gärna köpt den av dig för någon hundring till men förstår att du föredrog hämtning.

Verkar svårt att få tag i Asus itx kort för am4 rent generellt, nya som beg.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Skrivet av Dunderil:

Tack för svar, mycket bra pris. Hade gärna köpt den av dig för någon hundring till men förstår att du föredrog hämtning.

Verkar svårt att få tag i Asus itx kort för am4 rent generellt, nya som beg.

No problem if you can wait just a little.

According to Gamers Nexus discussions with many suppliers, the squeeze on parts (at least in the US where their comments technically apply) should be a matter of just weeks at this point, assuming demand does not skyrocket. The problem currently is not the availability of parts from manufacturers in most cases. The problem has been recent sea freight limitations, which is now much less of a constraint.

Also B550 motherboards are almost launched and being much newer, would have better features all round than X470 at lower prices than X570. Unlike all the X570 ITX boards, I expect we will see 2.5Gb/s ethernet. Not to mention WiFi 6, Bluetooth 5 (5.2?) and Thunderbolt 3 on a range of boards.