Horizon Zero Dawn 2 nästa vecka?

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Horizon Zero Dawn 2 nästa vecka?

Guerilla Games utvecklade det fenomenalt bra open world-äventyret Horizon Zero Dawn, och en uppföljare är väl mer eller mindre given. I ett inlägg på ett fan-skapat Twitter-konto för originalspelet antyds att något visas upp nästa vecka under Playstation 5-eventet den 4 juni. Ett fan-konto har sannolikt ingen insikt i studions planer, men jag skulle bli väldigt förvånad om uppföljaren inte visas upp i någon form nästa vecka. Det kanske inte är ett lanseringsspel, men att det är på gång är ett ganska säkert antagande. Jag är taggad i alla fall!

Twitter-inlägget

Vilket spel är du mest taggad på för Playstation 5? HZD2, God of War 202(X), nytt Spider-Man, Persona 6 eller något helt annat?

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Älskade ettan, världen och settingen är grym.

Kommer dock dröja innan jag köper ps5 för jag har haft en del problem med min(a) Ps4 pro och Sonys usla kundtjänst..

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@DaCapo_X: Jasså? Det är så olika det där, jag har inte haft några problem med vare sig min lanserings-PS4:a, den mest tystgående modellen (CUH-1200) eller min nuvarande PS4 Pro. Det är samma sak som att jag inte haft några problem med mina Xbox Elite Wireless-kontrollers, men även där har många kommenterat att de haft stora problem med kvaliteten. Kanske bara har tur med vilka batchar jag köper från.

Vad har du haft för bekymmer med supporten?

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Detta verkar inte vara något officiellt twitterkonto för Horizon Zero Dawn utan något slags fankonto.

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@mgnspx2: Se där, det har du rätt i, jag var för snabb på tangentavtryckaren där. Så inte så mycket av ett bekräftande som ett annat antagande om att HZD2 visas upp nästa vecka. Nåväl, jag håller hoppet om antagandet uppe, vill väldigt gärna se en uppföljare till det fenomenala originalet.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas