Macbook Pro 2010 icke-fungerande

Permalänk

Macbook Pro 2010 icke-fungerande

MacBook Pro (13 tum, mitten 2010).
2,4 GHz Core 2 Duo
4 GB RAM
250 GB HDD

Icke-fungerande. Datorn startar men man kommer enbart till första laddningsskärmen (vit bakgrund med grått äpple), inte längre. Batteriet har svullnat upp också.
Hämtas på Hisingen, Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du vill alltså ha 1000kr för den potatisen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

Du vill alltså ha 1000kr för den potatisen?

Och han orkar inte ens kolla upp specifikationerna för det priset!

Visa signatur

Philips 34M2C8600 | RTX 3090 | AMD R7 5800X3D | 32GB 3600MHz DDR4 | Gigabyte X570 Aorus Master | Seagate Firecuda 530 4TB & Kingston A2000 1TB | 27TB HDD | Seasonic Focus GX 850 | Hifiman Sundara | Phanteks P500A | LG CX55 | Yamaha HS7 | Nvidia Shield TV Pro (2019)

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av AGI:

Du vill alltså ha 1000kr för den potatisen?

Ja eller bud. Sista la jag upp en gammel icke-fungerande dator för en femhundring och fick bokstavligen 50 svar på en dag, så jag hade kunnat få betydligt mer den gången. Men potatis är gott!

Permalänk
Skrivet av Wizbro:

Och han orkar inte ens kolla upp specifikationerna för det priset!

Hur kollar jag upp specs?

Permalänk

Imponerande otrevliga svar får jag säga. Det går kanon att bara skrolla vidare om man inte är intresserad.

Permalänk
Medlem

@BloodFarmer: Kolla modellnumret på undersidan (?), borde leda dig i någon sorts riktning iaf!

Permalänk
Skrivet av danneee:

@BloodFarmer: Kolla modellnumret på undersidan (?), borde leda dig i någon sorts riktning iaf!

Tack för tips, hade kollat det innan men hittade inte mycket info på apples sida. Kunde dock via extern sida hitta specs via serienumret så nu är det inlagt.

Permalänk

Efter att ha haft flera intresserade under dagen så fick jag sålt den för 1000 kr, om någon undrar.