Permalänk

WD Red 4TB 5400RPM

Hej Sweclockers

Jag har ett degraded raid som jag behöver lösa. Det sitter 4st 4TB WD RED i den arrayen. Någon som har en äldre WD RED 4TB liggandes som de skulle kunna tänka sig sälja? Kom med förslag på priser

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gaming:[Asus Crosshair Extreme X670e]-[AMD R9 7950X3D]-[G.Skill TridentZ 6000Mhz 32GB]-[MSI Suprimx RTX 4090]-[Samsung 980PRO 2TB]-[Lian Li O11]:.
Server:[Asrock Rack X570d4u-2l2t]-[AMD R5 5600X]-[64GB ECC]-[nVidia P2000]-[40TB WD Re + 500GB Curcial MX100]:.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Om han i blocket annonsen mot förmodan skulle ha sålt sin, så har även jag en du kan få köpa för 750:- + frakt.

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag har 2st WD RED 4TB WD40EFRX 08 AUG 2015. Kanske kan sälja 6st likadana till efter att jag har rensat dem.

Finns i Bagis!

CrystalDiskInfo på den ena disken:

...och den andra:

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

Hej! Har också en av denna som står i en gammal burk som jag planerar att slakta och kan tänka mig att sälja för priset som nämndes här i tråden. Finns i Solna och jag kan säkert ta med den på en utflykt i stockholmsområdet också,

/Markan