Justice League - Snyder Cut 4 timmar, Klart!!!

Permalänk
Medlem

Justice League - Snyder Cut 4 timmar, Klart!!!

Det har precis blivit klart att det kommer en ny version av Justice League ska komma. Det inte alla vet är att efter att Snyder gjorde filmen Batman v Superman: Dawn of Justice så hade han en version av hur Justice League skulle fortgå.
Det skulle var en mörk film precis som Batman v Superman: Dawn of Justice (Se Directors Cut) och skulle gå efter DC Comics orgnal story som innefattade "The Death Of Superman / The Return of Superman / Dark / Dark Apokolips ...

Tyvärr så fick Snyder problem, då hans dotter begick självmord och han var tvungen att hoppa av Justice League efter ca 70% av filmen.
Då tog Snuttige Joss Whedon över och gjorde det till en sockersöt film, Som ingen gillade.

Nu är det klart att Snyder (Efter en gigantisk kampanj #releasetheSnydercut) får ca $30m att göra klart sin version av filmen.
Denna kommer enligt källor att vara ca 4 timmar lång. och köras av HBO Max - Så den blir antingen en lång film på 4 timmar eller i 4st 1 timmars delar.

Jag har väntat på denna så länge då jag tyckte att Batman V Superman var riktigt bra och ett bra alternativ till Marvels humor serie.

Kommer att uppdatera detta så mycket jag kan då jag verkligen brinner för att DC ska få en bra chans.

Ni som inte vill vänta och vill se hela Dark serien, så har WB redan släppt denna i en animerad serie. vilket jag kan rekommendera att ni ser då den är fantastisk.

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Fick ändra Namn till ett mer passande!

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch