i3 4160 + MB + GTX960 + 8GB DDR3 + EVO212

Permalänk
Medlem

i3 4160 + MB + GTX960 + 8GB DDR3 + EVO212

Säljer några komponenter som blev över efter en uppgradering, allt funkar fint och datorn är väldigt tyst.
Tänkte att de kan vara värda runt 1500 SEK som paket, säljer helst alltihop, men alla bud accepteras, dock väljer jag om jag skall sälja till lägre pris eller använda de till något annat projekt.

CPU i3 4160 + EVO212
MB Asus H81M-Plus
Minne - 2 x 4GB DDR3
GPU - Asus Strix GTX960 2GB

Läs hela annonsen här

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem

750 plus frakt kan jag buda för allt

Permalänk

1000:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peterpeterr:

1000:- + frakt

Hej, vart skall det skickas? Det är kylaren som är störst men jag kan ta bort den och packa separat
Jag avvaktar andra bud under morgondagen och om ingen annan vill hämta eller lägger högre bud så får du den.

Hälsningar

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk

Norrköping, vi kan väl ta detaljerna vid ev vunnen auktion 🙂✌️

Permalänk

Budar 650 grafikkort och ram +frakt

Permalänk

Får dessvärre dra tillbaka mitt bud 😞✌️

Permalänk
Medlem

Ok, då fortsätter vi och håller annonsen öppen tillsvidare.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem

sålt till maddush

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler