Önskar köpa ett modulärt nätaggregat från 800W och uppåt.

Permalänk

Önskar köpa ett modulärt nätaggregat från 800W och uppåt.

Söker ett modulärt nätaggregat. Skall användas för andra ändamål än PC så får gärna vara begagnat.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej
Jag samlar komponenter till en ITX bygge och kommer släppa en fin EVGA 850 G2 nätagg snart. Om du är berädd att vänta ett tag

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Skrivet av darrenj:

Hej
Jag samlar komponenter till en ITX bygge och kommer släppa en fin EVGA 850 G2 nätagg snart. Om du är berädd att vänta ett tag

Skickar PM till dig.

Permalänk
Medlem

har ett Cooler Master Silent Pro Gold 1000W 80 PLUS Gold

700 plus frakt

mvh//mathias

Permalänk
Skrivet av griml0ck:

har ett Cooler Master Silent Pro Gold 1000W 80 PLUS Gold

700 plus frakt

mvh//mathias

Hej! Söker i första hand ett helmodulärt nätagg så avvaktar ett tag och ser vad jag får för fler svar.

Permalänk

Har ett fullt modulär evga 750w G2 gold certifierad om det kan bli aktuellt. Btw tips kolla på pcpartpicer.com där kan du kolla hur många watt ström du behöver

Permalänk
Skrivet av NotNiklas:

Har ett fullt modulär evga 750w G2 gold certifierad om det kan bli aktuellt. Btw tips kolla på pcpartpicer.com där kan du kolla hur många watt ström du behöver

Skulle eventuellt kunna funka, men avvaktar nån dag till och ser vad jag får för svar.

Permalänk

Hej!

Jag har ett be quiet Power Zone 1000W helt modulärt.
Om det är intressant?

Permalänk
Medlem

Jag har ett Evga g3 750w. Inte riktigt inom specifikationen men kanske nära nog?

Permalänk
Skrivet av TheAxelNilsson:

Hej!

Jag har ett be quiet Power Zone 1000W helt modulärt.
Om det är intressant?

Du har PM.

Permalänk
Skrivet av mbillgren:

Jag har ett Evga g3 750w. Inte riktigt inom specifikationen men kanske nära nog?

Kommer nog tyvärr behöva ett över 750W.

Permalänk
Medlem

Har ett EVGA SuperNOVA G1+ 850Watt - köpte på Inet 2018-05-29
och ett Cooler Master V1000 - köpt på komplett.se 2014-01-28
Som jag kan sälja, EVGA har bara legat i sin låda sedan jag bytte till SFX agg. Och Cooler Master agget används just nu i min HTPC, men är VÄLDIGT mycket overkill för det.
Men en av dom kan jag sälja, typ 900:- för EVGA eller 700:- för Cooler Master agget är väl vettigt (+ frakt)?

EVGA agget har ca 8år garanti kvar, och Cooler Master agget har ingen garanti (gick tydligen ut förra året).

Visa signatur

Stuff and things!