Lägg till så man kan söka på avslutade annonser i marknaden

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Oväntade saker hände, och funktionen nu är lanserad. Råkade förstöra "Mina bevakningar", först kraschade sidan och nu söker den bara i avsluta annonser (för de specifika sökorden). Cachen släpper automatiskt, så kan visa fel resultat på vissa sökord en stund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Oväntade saker hände, och funktionen nu är lanserad. Råkade förstöra "Mina bevakningar", först kraschade sidan och nu söker den bara i avsluta annonser (för de specifika sökorden). Cachen släpper automatiskt, så kan visa fel resultat på vissa sökord en stund.

Jag fattar inte hur man gör. Visst borde det väl finnas avslutade annonser med "3090" inkluderat? Men jag ser ingen kryss-ruta eller liknande för att inkludera gamla saker.

Eller är det att allting från och med idag kommer finnas med i listan för all framtid?

Permalänk
Medlem
Skrivet av trudelutt:

Jag fattar inte hur man gör. Visst borde det väl finnas avslutade annonser med "3090" inkluderat? Men jag ser ingen kryss-ruta eller liknande för att inkludera gamla saker.

Eller är det att allting från och med idag kommer finnas med i listan för all framtid?

<Uppladdad bildlänk>

Du måste gå in på avslutade annonser under marknad, det är en helt egen sida

Permalänk
Medlem

Kul att det blev av tillslut, mycket bättre sent än aldrig!

Också väldigt härligt att i allmänhet se att ni försöker lyssna och ta till er av vad medlemmarna tycker och tänker här, och sen faktiskt även anstränger er för att fullfölja saker dessutom. Inget man ska ta för givet

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Geeks
Jobbar med data
Skrivet av Sam:

Också väldigt härligt att i allmänhet se att ni försöker lyssna och ta till er av vad medlemmarna tycker och tänker här, och sen faktiskt även anstränger er för att fullfölja saker dessutom. Inget man ska ta för givet

Det är alltid välkommet att komma med idéer på hur vi kan vidareutveckla sajten. Det är lätt att man blir hemmablind efter ett tag. Vi kommer dock inte kunna göra allt - utan det blir en mix av våra och era idéer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Oväntade saker hände, och funktionen nu är lanserad. Råkade förstöra "Mina bevakningar", först kraschade sidan och nu söker den bara i avsluta annonser (för de specifika sökorden). Cachen släpper automatiskt, så kan visa fel resultat på vissa sökord en stund.

Ingen idé att köpa en Triss idag då 😅

Tack för att ni lyssnade och att det blev genomfört.