Permalänk

RTX 2060 ROG Strix Gaming OC

I fullt fungerande skick, originallåda med alla tillbehör ingår. En av de bättre om inte den bästa kylaren till 2060. Håller 60-63c vid load och nästan knäpptysta fläktar. Inget coilwhine när den satt i mitt bygge.

Kortet är inköpt februari 2019 hos webhallen, digitalt kvitto med garanti finns (februari 2022).

Jag tänkte köra bud i tråden (vänligen PM:a inga bud) så att alla ser vem som leder.

Ifall kortet skall skickas så är det förskottsbetalning som gäller och jag bjuder på frakten (skickas spårbart & försäkrat), annars finns i det att hämta i Helsingborg. Eventuell utkörning kan diskuteras.

Kolla gärna in mina tidigare annonser på min profil samt tråden 'marknadsreferenser' för bevis på att jag är en seriös säljare.

Har ni några frågor skicka PM eller skriv i tråden nedan.

Mvh,
Timmy

Läs hela annonsen här

Permalänk
Permalänk
Avstängd

2900kr

Kan man veta tills vilket tid, bud kommer att stoppas?

Permalänk
Permalänk

Ps. Avhämtning eller frakt spelar ingen som helst roll för mig så folk som hämtar har alltså inte förtur med buden.

Skrivet av DonutWizard:

Noterat.

Permalänk
Skrivet av TheWorldOfPC:

2900kr

Kan man veta tills vilket tid, bud kommer att stoppas?

Jag återkommer med tid senare. Kommer ge 12-timmars förvarning minst iaf. Sluttid + 10min extra per bud så att inget snajpande kan ske.

Permalänk

* Drar tillbaka budet då jag inbillade mig att det var super-versionen...

Permalänk
Skrivet av McZlatanAndCO:

3100 + frakt

Leder just nu.

Med tanke på hur fina bud som trillat in redan så sätter jag nu en sluttid imorgon kväll 26/5 kl 18:00.
Nytt bud efter 17:50 förlänger tiden med 10min så att försöka snajpa sista minuten lönar sig ikke

Permalänk
Avstängd

Om han drog sitt bud, jag ger 3000kr+frakt

Permalänk
Medlem

Jag kan ge 3100+ frakt

Permalänk
Skrivet av Ple:

Jag kan ge 3100+ frakt

Noterat, ny ledare.

Permalänk
Medlem

@SuperFlugan:

Är medveten om högre bud men vill du få det sålt ikväll kan jag komma för 2900.

Permalänk
Skrivet av SuperFlugan:

Noterat, ny ledare.

3200 +frakt

Mvh

Visa signatur

Main: Phanteks Enthoo Evolv | Asus Gryphon Z97 | i5 4670K | 8GB Corsair Vengeance LP | GTX 780 DCuII | Crucial MX-100 256 GB | Cooler Master V700
Laptop: Sony Vaio Pro 13, utan touch.

Permalänk
Skrivet av Grytvante:

3200 +frakt

Mvh

Noterat

Permalänk
Medlem

3300 + frakt

Permalänk

Kör budgivning tills 18:05

Permalänk

Budgivning slut. Tack för alla bud