Blandad rensning - Komplett dator - x2 Skärmar

Permalänk
Medlem

Blandad rensning - Komplett dator - x2 Skärmar

Tjenare! Det är dags för mig att rensa lite bland prylar jag har hemma.
Samtliga produkter är fullt fungerande och säljes vid upphämtning.

1. Komplett bygge - 3500 eller högstbjudande:
Spec
Moderkort: Asrock z87 extreme4
CPU: Intel i7 4770
GPU: NVIDIA GeForce Gtx 660
Ram: 2x8GB Corsair Vengeance 1600mhz
Cpukylning: Intel E97378 - Skickar även med en starkare Be quiet som ej är monterad.
Nätagg: Corsair cx600
Hårddiskar:
Adata Premier Pro sp900 SSD 128GB
Seagate HDD 750GB

Chassit är jag lite osäker på men jag tror att det kan vara ett Fractal Design Define Nano S. Helt svart och rymligt för många hårddiskar.
Dubbla 3.0 och 2.0 portar uppe på chassit tillsammans med vanliga 3.5mm audio och mic jack.
C13 strömkabel ingår.
Kan självklart maila eller vidarebefodra bilder.

2. Acer s275hl datorskärm - 800 eller högstbjudande:
https://www.inet.se/produkt/2204890/acer-27-s275hlbmii-led-ip...
e-IPS panel
1080p 60Hz
27"
Denna skärm har jag i första hand använt som arbetskärm genom Photoshop. Trevlig att vila ögat på.

3. BenQ GL2450 - 800 eller högstbjudande:
https://www.inet.se/produkt/2203334/benq-24-gl2450
1080p
60Hz
24"

Allt säljs i befintligt skick men jag har självklart tittat över fläktar samt alla strömkablar till varje produkt.
Jag har för tillfället kvar Windows 7 på datorn om det önskas vara kvar. Annars tar jag bort OS från den.

PM vid frågor! Hade gött
Fredrik.po.persson@gmail.com

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

tjena, bor lite långt ifrån men om du har möjligheten för en uppmötnig halvvägs eller något liknande köper jag gärna allt för 4500 + bensinpengar för dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Denaca:

tjena, bor lite långt ifrån men om du har möjligheten för en uppmötnig halvvägs eller något liknande köper jag gärna allt för 4500 + bensinpengar för dig

Tjena! Jag har tyvärr inte bil just nu men om du känner att du vill köra hit kan vi dra av några hundra för besväret, det är jag villig att göra

Permalänk

väldigt intresserad av bara moderkortet ifall det skulle vara tänkbart att sälja seperat!

Visa signatur

Ryzen 5600X @4.65GHz, Noctua NH-U14S, 16GB Corsair LPX DDR4 2666MHz, MSI MAG B550 TOMAHAWK, MSI 1080 Gaming X 8GB

Permalänk
Medlem

Hej! Är BENQ 24" skärmen kvar? Kan komma och köpa den snarast i så fall

Permalänk
Medlem

Bump, jag kan lösa ett paketpris för avhämtning om det finns intresse!