Dell P4317q 43" 16:9 3840 x 2160 IPS

Permalänk

Dell P4317q 43" 16:9 3840 x 2160 IPS

Stor 4k DELL IPS inga skavanker men blir nu överflödig.

https://www.dell.com/sv-se/shop/dell-43-ultra-hd-4k-sk%C3%A4r...

Orginal embalage finns så går att skicka

Kom med bud

Läs hela annonsen här

Permalänk

Absolut intresserad av att lägga ett bud.

Men skärmen verkar ha fått en del kritiska omdömen på prisjakt.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=3689146

Förstår jag saken rätt, din skärm är felfri?

Permalänk

@catamaran: Känner inte direkt igen de påpekanden som jag läser i länken. Yes den är kanonfin, inga problem med den.

Permalänk

Ok. Låter bra.
Lägger ett bud på 3000 kr, plus frakt.

Permalänk
Skrivet av catamaran:

Ok. Låter bra.
Lägger ett bud på 3000 kr, plus frakt.

mm, hade tänkt mig lite mer kan tänka mig 4000 + frakt

Permalänk
Skrivet av therazorsedge:

mm, hade tänkt mig lite mer kan tänka mig 4000 + frakt

Du får självfallet begära vilket pris du vill för skärmen. Men om det är 4k eller priser därutöver du släpper skärmen för så underlättar det för oss intresserade att få veta det i annonsrubriken.

Det priset plus frakten gör att skärmen hamnar på 4,5k, runda slängar. Lägg på en tusing och du har en fabriksny 2020 Acer eller Philips IPS 43 tum 4K hem till dörren. Användare av en hemsida som riktar sig mot datorentusiaster har koll på detta.

Jag kan höja mitt bud till 3250 kr plus frakt.

Siktar du på en annan, högre summa så önskar jag dig lycka till med försäljningen!

Permalänk
Skrivet av catamaran:

Du får självfallet begära vilket pris du vill för skärmen. Men om det är 4k eller priser därutöver du släpper skärmen för så underlättar det för oss intresserade att få veta det i annonsrubriken.

Det priset plus frakten gör att skärmen hamnar på 4,5k, runda slängar. Lägg på en tusing och du har en fabriksny 2020 Acer eller Philips IPS 43 tum 4K hem till dörren. Användare av en hemsida som riktar sig mot datorentusiaster har koll på detta.

Jag kan höja mitt bud till 3250 kr plus frakt.

Siktar du på en annan, högre summa så önskar jag dig lycka till med försäljningen!

Nu tycker jag att du gör en löjlig jämförelse. Dell skärmarna är dyrare över lag och detta är en skärm som legat på 9-10” i nypris. Uppdaterat annonsen med en riktpris som ligger mer i linje med vad jag kan tänka mig. Och att det är en entusiastsite är jag medveten om, men här får jag säga att du står off-side.