Permalänk
Medlem

Bose Companion 5 - Högtalare

Säljer mitt Bose Companion 5 system. Pris från början var 4500 kr när de köptes.

Högtalare och sub fungerar utmärkt. "Pucken" kan glappa till och från pga. en Dr Pepper incident, därav priset.

500 kr eller bud.

Ser helst att de hämtas, då suben väger bly och kartong ej finns kvar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deadfunk:

Säljer mitt Bose Companion 5 system. Pris från början var 4500 kr när de köptes.

Högtalare och sub fungerar utmärkt. "Pucken" kan glappa till och från pga. en Dr Pepper incident, därav priset.

500 kr eller bud.

Ser helst att de hämtas, då suben väger bly och kartong ej finns kvar.

Läs hela annonsen här

Om du kan lyckas packa det på något schysst sätt är jag intresserad. 500kr + frakt bjudet.

Bara för att klargöra också, det är den äldre modellen med USB på baksidan av baslådan right?

Postnord verkar ta 240kr för max 15kg och Baslådan väger ca 9kg + satelliter och kablage så kanske det går upp till 13kg högt räknat? 2kg för emballage borde vara mer än tillräckligt.

Mvh

Permalänk

Hur störande är glappandet under användande?

Skulle det gå att koppla till en gammal ps3?

Permalänk
Medlem
Skrivet av delarossa:

Hur störande är glappandet under användande?

Skulle det gå att koppla till en gammal ps3?

Kan svara åt TS. Här är en tråd om liknande grej:

https://community.bose.com/t5/Home-Theater-Speakers-Archive/C...

Ska alltså räcka med en kabel från pucken ut till 3,5mm ingången på tv:n. Men som sagt, svårt att säga hur bra det blir om pucken glappar.

Ett annat alternativ är att kolla om du har optisk ingång/utgång eller spdif på din tv och köpa en konverterare från usb till optiskt eller spdif

Permalänk
Medlem

Hej. Bjuder 500kr + hämtning imorgon(måndag) runt 17:30.

Permalänk
Medlem

Har laddat upp en ny bild i annonsen på baksidan, kanske är kompetensbrist, men det är åtminstone inget vanligt USB uttag.

Föredrar verkligen upphämtning, och tycker det tveklöst är värt de att få den hämtad, istället för att oroa sig för paketering, postnords fläckfria hantering osv.

Har därmed accepterat nDres bud.

Permalänk

600 bjudet, dock kan jag hämta den om ett par veckor. Kan givetvis betala direkt.

Permalänk
Medlem

Bjuder 700, kan hämta till helgen
Annars befinner jag mig Malmö/Lund om dagarna

Permalänk
Medlem

Lägger bud på 850kr

Bor tyvärr i mitt i landet, men betalar givetvis för frakt.

Permalänk
Medlem

Jösses, trodde inte intresset skulle vara så här stort.

Som jag skrev innan så accepterade jag nDres bud, och trots högre vill jag ändå stå för mitt ord, speciellt på det här forumet.

Skulle han inte komma, eller köp inte genomförs så kontaktar jag högstbjudande, håller den därmed öppen tills dess.

Permalänk
Skrivet av Deadfunk:

Jösses, trodde inte intresset skulle vara så här stort.

Som jag skrev innan så accepterade jag nDres bud, och trots högre vill jag ändå stå för mitt ord, speciellt på det här forumet.

Skulle han inte komma, eller köp inte genomförs så kontaktar jag högstbjudande, håller den därmed öppen tills dess.

Sorry, missade accepten.