Msi Geforce Gtx 970 gaming 4g

Permalänk

Msi Geforce Gtx 970 gaming 4g

Hjälper en vän sälja sitt gamla grafikkort.

https://www.msi.com/Graphics-card/gtx-970-gaming-4g.html

Tog ut igår och är fult fungerande.

Finns i Trollhättan

Skickas inte

Tar swish

Mvh:Robert

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Det ser ju rätt ofräscht ut, kanske kunde bemödat dig att damma av det innan dessutom är ju en lax rätt saftigt för ett dammigt gamalt 970..

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

GTX970 kort är hållbara, tysta, stabila, har hdmi 2.0, och klarar dem flesta spelen på full hd 60fps. 1000kr är fortfarande idag ett rimligt pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobish:

GTX970 kort är hållbara, tysta, stabila, har hdmi 2.0, och klarar dem flesta spelen på full hd 60fps. 1000kr är fortfarande idag ett rimligt pris.

Skulle inte ge en krona över 800:- i synnerhet inte när det syns tydligt att det suttit i en burk som ingen brytt sig om att rengöra någonsin. Gtx 980 brukar gå för mellan 1000-1200:- och är ju ett hästlängder bättre kort.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Skulle inte ge en krona över 800:- i synnerhet inte när det syns tydligt att det suttit i en burk som ingen brytt sig om att rengöra någonsin. Gtx 980 brukar gå för mellan 1000-1200:- och är ju ett hästlängder bättre kort.

Instämmer med dig helt
Dock är vi lite off topic för själva annonsen

Permalänk
Medlem
Skrivet av maddush:

Instämmer med dig helt
Dock är vi lite off topic för själva annonsen

Absolut! Meeen, det är något av det jag tycker bäst på med SC's marknad, det vill säga att orimliga priser ifrågasätts så att köpare med mindre kunskaper kan dra öronen åt sig. Vill man ta överpriser för produkter i tveksamt skick utan att bli ifrågasatt finns Tradera, Market place, Blocket osv. Det här är ju ett ständigt återkommande fenomen med personer som inte är aktiva på forumet i övrigt kommer in och försöker sälja komponenter och andra produkter till överpriser. SC bör vara ett forum där vi kan hjälpa till att föda nya entusiaster, där vi hjälper varandra såväl i forumdelen som här på marknaden. Min upplevelse är inte att det här problemet alls finns på samma sätt med forumets aktiva medlemmar.

Med det sagt, om önskan är att låta marknaden vara helt fri från kommentarer kring prissättning, produkternas skick osv så får en moderator gärna säga till mig

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Skrivet av Lorddemonux:

Hjälper en vän sälja sitt gamla grafikkort.

https://www.msi.com/Graphics-card/gtx-970-gaming-4g.html

Tog ut igår och är fult fungerande.

Finns i Trollhättan

Skickas inte

Tar swish

Mvh:Robert

Läs hela annonsen här

Hejsan

Jag budar 700kr för grafikkortet

Mvh Linus

Permalänk

@rockething: 800kr är bra pris

Permalänk
Medlem

@Lorddemonux:
800 + frakt Budar jag

Permalänk

@milkab: Skickar inget sry