Permalänk
Medlem

Iphone 6S 128GB

Modell: iPhone 6S
Modellnummer: MKQT2QN/A
Kapacitet: 128GB RAM
Färg: Space Grey

Telefonen har haft skärmskydd och skal från dag ett, så bortsett från batteriet (82%), så är telefonen i nyskick. Inte en repa och inte ett märke.

Jag vill ha minst 1000kr för den annars kan jag lika gärna ge den till barnen

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill och föredrar överlämning och betalning i person, men nu i Corona-tider förstår jag om folk känner sig tveksamma till detta.
Jag kan därför tänka mig att skicka telefonen, men då bara mot förskottsbetalning via Swish.
Köparen betalar i så fall också frakten.

Låter annonsen ligga till Söndag 2020-05-24 innan jag väljer vinnande bud.

Referenser finnes i referenstråden

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk

Vill du byta en lika Dan samma minne men med ett sämre batteri och pengar i mellan typ 200kr

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Medlem

@compaqdeskpro: Öhm nej tack

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kallamamran:

Va, årets deal ju!

Kan ev. va intresserad. Får fundera ett tag till.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kallamamran:

Modell: iPhone 6S
Modellnummer: MKQT2QN/A
Kapacitet: 128GB RAM
Färg: Space Grey

Telefonen har haft skärmskydd och skal från dag ett, så bortsett från batteriet (82%), så är telefonen i nyskick. Inte en repa och inte ett märke.

Jag vill ha minst 1000kr för den annars kan jag lika gärna ge den till barnen

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill och föredrar överlämning och betalning i person, men nu i Corona-tider förstår jag om folk känner sig tveksamma till detta.
Jag kan därför tänka mig att skicka telefonen, men då bara mot förskottsbetalning via Swish.
Köparen betalar i så fall också frakten.

Låter annonsen ligga till Söndag 2020-05-24 innan jag väljer vinnande bud.

Referenser finnes i referenstråden

Läs hela annonsen här

1000 kr + frakt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dumli:

1000 kr + frakt!

Got the same offer from @Jeriko 10:27 yesterday so you're second on the ball.

PS. Han skrev på engelska, så jag tänkte att jag kanske gör bäst i att svara dig på engelska så han också hänger med... Om det nu skulle finnas en språkbarriär DS.

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Avstängd

@Kallamamran: Thank you kindly for the information. I will have to figure something else for a phone for some time, so I will remove my bids, thanks again!

Permalänk
Medlem

@Dumli Jag antar att du är först på bollen och riktigt nära en sjukt bra deal 😂😱

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kallamamran:

@Dumli Jag antar att du är först på bollen och riktigt nära en sjukt bra deal 😂😱

Yes, jag står fortfarande kvar med mitt bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToirRisker:

Va, årets deal ju!

Kan ev. va intresserad. Får fundera ett tag till.

Fundera inte för länge

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem

PM @Dumli

Grattis till en löjligt bra deal! Har jag sagt 1000kr, så har jag 🤣😂

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem

Finns denna kvar?

Visa signatur

®©

Permalänk
Medlem
Skrivet av spaajs:

Finns denna kvar?

Sålde den precis tyvärr

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***