3.Vårrensning vattenkylningsdelar!: Hardwarelabs Radiator, Fläktar, Delid-Die-Mate

Permalänk

3.Vårrensning vattenkylningsdelar!: Hardwarelabs Radiator, Fläktar, Delid-Die-Mate

Tjenare!

Behöver göra mig av med saker som lagts på hög med tiden.

Delarna är i gott fungerande skick. Vissa av delarna har varit i senaste konfigurationen där lila vätska användes (EK Solid Purple) och därför kommer vissa delar ha spår av färgad vätska. Radiatorerna är ursköljda men rekommenderas att rensa igenom dem ytterligare före användning. Vissa av anslutningarna har också kvar lite färg men inget omöjligt att ta bort för den händige.

!! DELARNA SÄLJES I BEFINTLIGT SKICK. DET SOM FINNS PÅ BILDERNA/BESKRIVNINGEN TILL BILDEN ÄR DET SOM FÖLJER MED JAG TAR INGET ANSVAR ATT VISSA SKRUVAR/MUTTRAR ELLER DYLIKT SOM INTE FRAMGÅR I BILDERNA INTE FÖLJER MED !!

Är bud som gäller på respektive bild, dvs man köper allt som finns med på bilden. Alla bilder har ett "köp nu" som är först till kvarn. Delarna kan skickas via förskottsbetalning via Swish. Frakten kommer ske via postnord och kostnaden räknas ut efter vunnen budgivning.

När du vill göra ett bud vänligen var tydlig vilken bild du refererar budet till. Ex ->
"BILD 2 - Budar 100kr och BILD 3 - Budar 200kr."

Har genomfört ett flertal affärer tidigare på forumet, både köp och sälj.
Happy bidding!

BILD 1: Fractal fläktar, kom med mitt Meshify S2 - Budstart 50kr, Köp nu 100kr
3 st.

BILD 2: Fractal Venturi HP 140mm PWM - Budstart 100kr, Köp nu 300kr
Riktigt bra fläktar och medföljande hörnfästen som gör det möjligt att använda på vissa 120mm platser i chassit.
2st

BILD 3: Hardwarelabs nemesis gts 240 Radiator - Budstart 200kr, Köp nu 400kr
https://www.aquatuning.se/vattenkylning/radiatorer/aktiva-rad...

BILD 4: Der8auer Delid-Die-Mate - Budstart 50kr, Köp nu 200kr
https://www.inet.se/produkt/5320117/der8auer-delid-die-mate-2

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| 7800X3D | RTX 3090 Ti | Custom Loop |

Permalänk

@jnilssonn:

BILD4, kan tänka mig 200:- plus frakt förutsatt att det går att hitta rimlig (i förhållande till priset) frakt.

Permalänk
Skrivet av habermas_links:

@jnilssonn:

BILD4, kan tänka mig 200:- plus frakt förutsatt att det går att hitta rimlig (i förhållande till priset) frakt.

Noterat! Kan försöka titta upp pris på frakten!

Visa signatur

| 7800X3D | RTX 3090 Ti | Custom Loop |

Permalänk
Medlem

50 kr på delid.

EDIT - Såg att det var sålt redan.

Visa signatur

MOBO: MSI Z370 Gaming Pro Carbon, CPU: Intel i7-8086k with Fractal Design Celsius s36, RAM: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 16GB, GPU: MSI 2080TI Gaming X Trio. Monitor: ASUS MG278Q, CASE: Fractal Design Define S2