Permalänk
Medlem

SweCampers - bildtråden

Jättekul med campingtråden som kommit igång tycker jag och det är roligt att se att det finns så många här som delar intresset. Tänker att denna tråd kan vara för bilder, både turbilder och bilder på gear så kan vi hålla oss till diskussion i huvudtråden.

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Moderator
Testpilot

Börja med att dela en!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Börja med att dela en!

Skall bli 🙂

update: här är några (mobil)bilder från Yosemite, vi var där en knapp vecka och hann med några olika turer, fotona är från Glacier trail/panorama trail (dock ej sequoiaträdet som är en annan lättare vandring/promenad i dalen)

Nevada falls

Half dome i bakgrunden, turen går runt hela toppen och tillbaka ner i dalen, ca 22-23km glacier trail medräknat

skinny guy for reference

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem

Jag är väldigt dålig på att ta bilder när jag är ute, men jag hittade lite iaf. Allt från svenska fjällen som ligger mig varmast om hjärtat. Jag har vandrat på en herrans massa andra ställen, länder och kontinenter men inget går upp mot våra egna fjällmiljöer tycker jag.

Permalänk
Medlem

Mitt baskit när jag är ute, kläder och mat tillkommer såklart.
ibland följer inte allt med och ibland tar jag med ytterligare saker, tex en stekpanna.

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem

dagens tur till ett vindskydd utanför Norrköping, ca 5km slinga totalt genom bitvis ganska tuff terräng. Lite fiske och korvgrillning sen hemåt igen. Kvalitén på bilderna som vanligt lite svajig men det är det bästa min iphone mäktar med.

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem

förmiddagstur i skogarna kring Norrköping. tog med jägarpannan så det blev stekt halloumi i naanbröd till lunch

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk

Höst, vinter och vår är det kamin i tält som gäller!
Ett galet lyft i komfort.

Visa signatur

1700+ JIUHB H2O
6.5X55