Cyberpunk 2077-nyheter visas upp i juni

Permalänk
Melding Plague

Cyberpunk 2077-nyheter visas upp i juni

CD Projekt Red bekräftar att fler detaljer om emotsedda Cyberpunk 2077 under en digital tillställning vid namn Night City Wire.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Detta är nog mitt mest efterlängtade singleplayer-spel just nu, så jag kommer hålla mig helt borta från allt material framöver nu, det jag har sett räckte för att sälja in mig.

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RekiN:

Detta är nog mitt mest efterlängtade singleplayer-spel just nu, så jag kommer hålla mig helt borta från allt material framöver nu, det jag har sett räckte för att sälja in mig.

Jag kommer nog hålla lite koll på när kopior skickas ut om vad folk tycker annars håller jag med. Vill inte få för mycket spoilers.
Under tiden har jag en del spel att gå igenom, just nu körs Mass Effect Andromeda igenom för en 100% run då jag skippade det 2017 när det släpptes.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Nerdgasm för många.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

Längtar verkligen till när det släpps. Blir kanske dags för ny dator då med Zen 3 och kanske ny GPU.

Visa signatur

AMD 5800X ▪ MSI B550M Mortar ▪ G.Skill 32GB 3600MHz CL16 ▪ Palit 4070 Ti ▪ 1TB SSD 970 Evo+ ▪ Dark Power 13 1000W ▪ FD Define Mini C ▪ Aorus AD27QD + LG 27GL850

Permalänk
Inaktiv

Längtar något fruktansvärt. Har haft svårt med Witcher eftersom det är third person men detta kommer bli kanon!

Permalänk
Medlem

Detta kan bli det spelet som gör att jag hoppar från mitt 1070 till ett 3080(ti kanske?).