Extreme kylning Modifierad Mach2

Permalänk
Medlem

Extreme kylning Modifierad Mach2

Jag har en Modifierad Mach2 som kyler ner mot -60grader. Den är modifierad av "Overkklok" med annat köldmedium + en hel del andra saker för bättre effekt. Fästet går att anpassa se på bilderna.

Den har inte varit igång sedan jag var med i SMPC tävlingarna men jag startade upp den och den funkade bra

Start pris: 1500kr högstbjudande får den.

Kan även bytas mot något bra grafikkort.

Den är ganska tung så kan den hämtas så vore det bra annars så går det att skicka eller om vi åker halva vägen var vid längre avstånd.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Himura: Budar 1000kr + frakt!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

Vad tror du frakten skulle landa på cirka?

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem

@Tomika: Jag kan kolla upp lite alternativ. återkommer.

Permalänk
Medlem

@Tomika: kollade lite på bussgods och då var priset ungefär 350kr i frakt.

Permalänk

@Himura: Detta är väl ett klassiskt fall av Villhöver då den är lite kraftigare än min vapochill XE men inte på nivå med kaskaderna, med lite tur och hög coldbug kan det gå att köra socket 939 med den

När du säger startade upp den, testade du bara att den nådde bra temp idle eller något mer? Har den fortfarande gas så den kan hålla load också?

Permalänk
Medlem

[quote postid="18416137" userid="32238" name="lanbonden"]
@Himura: Detta är väl ett klassiskt fall av Villhöver då den är lite kraftigare än min vapochill XE men inte på nivå med kaskaderna, med lite tur och hög coldbug kan det gå att köra socket 939 med den

När du säger startade upp den, testade du bara att den nådde bra temp idle eller något mer? Har den fortfarande gas så den kan hålla load också?
[/quote

Jag startade bara upp den, och den slår ifrån eftersom den inte känner av att en dator är igång. Jag kan kolla i helgen om jag kan starta upp en dtor jag har stående för att testa den lite. Återkommer. Har nog en i7 975 extreme liggandes som jag kan testa emot dock inget bra nätaggregat för att kräma på ordentligt.

Permalänk

@Himura: vart bor du? kan förmodligen hämta på plats. bjuder 1200kr

Visa signatur

Ryzen 9 7950x@6199,64mhz https://valid.x86.fr/qvqwa0
Ryzen 5 7600x@6371mhz http://valid.x86.fr/b43lhj
rx7900XTX Red Devil, asus crosshair x670e hero

Permalänk
Medlem