Permalänk
Medlem

2 stycken Core 2 Duo maskiner

Har två äldre maskiner som inte används länge som kan skänkas till behövande.
Har stått i ca ett år, men fungerade innan dess.
Båda saknar diskar. Eftersom jag inte kunnat starta dem är jag inte helt säker på innehållet.

Endast avhämtning i Mölndal.

Maskin 1
HP xw4600
CPU: E8400
Minne 4 GB, 2 lediga platser (kan ev ha något extra minne som kan följa med)
GPU: Nvidia 8600GT silent

Maskin 2
Dell Optiplex 745
CPU: E6750 (tror jag)
Minne 4 GB, 0 lediga platser
GPU: Nvidia 8600GT silent

Ser gärna att de hämtas upp imorgon söndag om möjligt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Fint av dig! Jag är intresserad av HP:n för att kunna köra gamla PCI-kort på men kan inte säga att jag är så värst behövande. Ställer mig snällt bakom de i kön som har bättre användning av den isf. Kan hämta.

Permalänk
Medlem

Bra! Jag kan ta hp en som surfdatorn. kanske behöver byta till ssd. kan hämta imorgon. Tack!

Permalänk
Medlem

Kan de spela Minecraft på högsta med RTX on?

Skämt o sido, Själv har jag på tok för mycket saker för att få ta in något mera :). Men fin skest. På tok för många slänger saker som för andra faktiskt kan ha värde. Men förväntar mig inget mindre från en go gubbe

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem

@mattchun: HP:n är din, skickar PM

Permalänk

De här var för nån vecka sen men frågar ändå!

@PAsp: Hej. Tog han båda eller fanns det ett kvar? Kan hämta de annars här i Göteborg!

Permalänk
Medlem

@OmegaSunshine: Dellmaskinen finns kvar, den finns att hämta i Mölndal.

Permalänk
Medlem

HP hämtad, Dellmaskinen finns kvar

Permalänk

Ursäkta dröjsmålet har ej vart hemma!

@PAsp: Om Dell kvar tänkte fråga er om exakt tid och plats för hämtning? Kan annars vara på Mölndal stationens spårvagn hållplats där idag Onsdag 27 Maj, när som helst(eller efter du svarat kan PM). Eller om du jobbar och slutar efter 16:00 eller så, går också bra! Är det ok? Låt mig få veta när du vill och kan annars. **Kolla PM** tack!

Mvh