NVIDIA GeForce® GTX 960 JetStream 2GB

Permalänk
Medlem

NVIDIA GeForce® GTX 960 JetStream 2GB

Denna gång var det dags att sälja min gpu tagen från mitt sekundära system (tillverkarens produktsida). Kortet är sparsamt använt, har fungerat felfritt och är i nyskick. Det har aldrig använts till mining eller liknande.
Fläktarna är semi-passiva och kommer igång när temp når över 60 °C, vilket enbart sker i tyngre spel. Den har inget coil whine och är hyffsat liten då den fick plats i mitt ITX-chassi (en Raijintek Metis).

Grafikkortet rengjordes med tryckluft innan den lades tillbaka i sin originalkartong idag. Den är inköpt mars 2016 (kvitto ligger i originalkartongen).

Bud sker helst i tråden.

Startbud: 300:-
GREEN FRIDAY DEAL: Köp nu-pris på 700:-

Köparen står för frakten, kommer skicka gpu i originalkartongen med Postnord Skicka Direkt om köparen inte har några andra krav (det har fungerat felfritt båda gånger jag använt det här på Sweclockers, i mars och april i år). Spårbart och kostar 95:-. Självklart går det bra att hämta den i Karlskrona om man föredrar det, alternativt mötas upp någonstans i östra Blekinge. Givetvis håller vi avståndet enligt FHM:s råd.
Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller att inte sälja om jag inte är nöjd med buden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@µiCro: 300kr + frakt

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk

e den röd eller mer orange?

Permalänk
Medlem

350+frakt

Permalänk

400+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimMy2003:

e den röd eller mer orange?

Den är så röd som den är på tillverkarens produktsida, min belysning över köksbordet gjorde den tydligen lite mer orange-röd. Man kan väl säga att den nästan är Ferrari-röd i verkligheten

@morronrost @elixyr @freddieboy88
Era bud är noterade, Freddie leder för tillfället.

Jag planerar att skicka kortet till budvinnare på måndag eftermiddag/kväll, så vi kan väl säga att deadline för budgivningen är söndag någon gång.

Permalänk

450 +frakt

Permalänk
Medlem

500 + frakt

Permalänk
Medlem

@Skilandre @Dreedo
Bud noterade, Dreedo leder atm

Permalänk
Medlem

Budgivningen avslutas kl.16:00 imorgon söndag. Vill också informera att köp nu-pris inte gäller längre, då "nu" har passerat. Jag kontaktar vinnaren imorgon för detaljer som krävs för frakten

Permalänk
Medlem
Skrivet av µiCro:

@Skilandre @Dreedo
Bud noterade, Dreedo leder atm

Jag får ta tillbaka mitt bud, Jag fick tag på en anna GPU av en kompis nu under helgen så behöver ej denna Lycka till!

Permalänk
Medlem

@Dreedo Ok, tack för info!

@Skilandre leder budgivningen

Permalänk
Medlem