Söker: i7 sandy/ivy + 16gb ram (8x2) + nvidia gpu 900serien eller nyare

Permalänk

Söker: i7 sandy/ivy + 16gb ram (8x2) + nvidia gpu 900serien eller nyare

Utöver det som står i titeln så är jag intresserad av lite vad som helst som folk har som ligger hemma.

+ Skriv i forum, jag svarar inte på pm

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,

Intresserad av en komplett dator? Mycket fint skick, aldrig spelat spel på den. Pedantskött!

Moderkort: GIGABYTE GA-Z97X-UD5H-BK
CPU: Intel i7 4790k
RAM: Corsair Vengeance LP DDR3 1600MHz CL9 16GB (2x8GB) (CML16GX3M2A1600C9)
GPU: Asus GeForce GTX 980 Strix DirectCU II OC HDMI 3xDP 4GB
SSD: Samsung SSD 850 Pro 512 GB
PSU: Seasonic PRIME 850W Platinum
https://www.ginza.se/product/psu-seasonic-prime-850w-80-plati...
Kylning: Noctua NH-U14S med 2xNF-A15 PWM i Push-Pull (dubbla fläktar)
Chassifläktar: Fraktal Design 3x140mm, 2 i fronten och 1 bak
Chassi: Fractal Design Define R5 Blackout Edition
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3162908
Blu-ray-brännare: ASUS BW-16D1HT
HDD: Samsung HD103UJ 1TB (tror jag har en sån, annars nån liknande)
OS: Äkta Windows 10 Pro (bundet till moderkortet)

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk

@sp1k3n:

Jag är intresserad om det är ett riktigt bra pris, saken är att jag försöker komma undan med en billig uppgradering. Annars har jag liksom kvalite delar som ligger runt tills jag har råd att köpa nytt. Så om jag kan köpa en hel dator så kan jag lika gärna bygga en ://.

Skulle kunna köpa den för 3500kr om jag kan se den fungera?

Permalänk

@sp1k3n: ( Jag vet att det inte är mycket, och jag vill inte göra skambud, men det är exakt så mycket jag kan undvara )

Permalänk
Medlem

@BritishTeaparty:

Det är för lite. Sålde en liknande här på Sweclockers för ett tag sen för 4800 kr, så nånstans där vill jag sälja den för. Den här har ett bättre nätaggregat och är mycket lite använd. Aldrig överklockad heller. Har en till som är intresserad just nu. Behåller den annars som reserv. Har alla originalförpackningar kvar, för den som eventuellt köper den och vill ha.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk

@sp1k3n: märkte det, den verkar väldigt bra. har bara inte råd

Permalänk
Medlem

Styvsonen har ett Asus rog z270h gaming. Med en intel i5 6600k och 16gb ddr4 ballistix sport. Har också en aio vattenkylare deepcool (vit 240) som ligger. Säljer gärna rubbet då han uppgraderat till 9th gen. Moderkortet kommer med orginalkartong och manual.. Finns även garanti kvar då vi köpte det förra året..

Tanken är ett nyare grafikkort så kan även tänka sig att sälja med hans asus gtx 1070 dual om vi får ett schysst paketpris

Permalänk
Skrivet av Wtftilt:

Styvsonen har ett Asus rog z270h gaming. Med en intel i5 6600k och 16gb ddr4 ballistix sport. Har också en aio vattenkylare deepcool (vit 240) som ligger. Säljer gärna rubbet då han uppgraderat till 9th gen. Moderkortet kommer med orginalkartong och manual.. Finns även garanti kvar då vi köpte det förra året..

Tanken är ett nyare grafikkort så kan även tänka sig att sälja med hans asus gtx 1070 dual om vi får ett schysst paketpris

Hmm, hur mycket vill ni ha för moderkort,ram,cpu ?