Permalänk
Medlem

WifiX

Kan denna produkt verkligen göra vad den utlovar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vaslejon:

Kan denna produkt verkligen göra vad den utlovar?

Vilken produkt?

Permalänk
Medlem

@eatme@live: Det är en repeater som ska både snabba upp wifi och fungera som en extender. Enl. tillverkarna gör den så att wifi-leverantörerna inte kan begränsa bandbredden som de enligt dem gör för att kunderna ska bli tvungna att betala för ett dyrare och därmed snabbare wifi.

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Vaslejon: Vi har fortfarande ingen aning om vilken produkt det är men spontant så är det fake

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Ja alltså den heter wifiX.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Vaslejon:

@eatme@live: Det är en repeater som ska både snabba upp wifi och fungera som en extender. Enl. tillverkarna gör den så att wifi-leverantörerna inte kan begränsa bandbredden som de enligt dem gör för att kunderna ska bli tvungna att betala för ett dyrare och därmed snabbare wifi.

Är det reklamen på Youtube du syftar på, det är bara en vanlig repeater de försöker kränga och alla det moderbolagets "hittepåfirmor" verkar försöka kränga billigt bös (för)dyrt, de har ju även lim och drönare och kanske nått mer om det är från reklamen jag tror du syftar på.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Ok. Tack. Jag trodde nog det också.

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Vaslejon:

Ja alltså den heter wifiX.

Jo, det har vi förstått. Tänkte mer på om du hade en länk till produkten

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord