Acer XB270HU 144Hz, IPS, G-Sync

Permalänk
Medlem

Acer XB270HU 144Hz, IPS, G-Sync

Hej,

Jag säljer min underbara Acer XB270HU då jag har införskaffat en ultrabred historia.

Mer info finns under följande länk:

https://www.inet.se/produkt/2205376/acer-27-predator-xb270hu-...

Tänker mig runt 2500. Finns i Växjö men kan skickas om köparen står för frakt.

Mvh
Jesper

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

min först skärm topen skärm efter alla år för gammelfadern av 1440 144hz ip display

Permalänk
Medlem

Hur är skicket på den?
Hursomhelst, börjar med ett bud på 1500kr+frakt

Permalänk
Medlem

@erikburk: Hej, skicket är bra. Fick ett bud på 2200:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrTowle:

@erikburk: Hej, skicket är bra. Fick ett bud på 2200:-

2300kr
Den som budar får gärna skriva här också.

Permalänk
Medlem

2400kr, står för frakten såklart.

Permalänk
Medlem

Hej, Skulle packa ner skärmen i orginallådan och upptäckte då att jag inte hittar skärmfoten. Har kört med ett skärmstativ för 2x 27" skärmar och var helt säker på att jag hade lagt skärmfoten i säkert förvar... Men ack så fel jag hade.

Jag beklagar för detta. Jag hoppas ändå att någon kanske är intresserad? Slänger med skärmstativet från igloo på köpet.

Mvh
JN

Permalänk
Medlem

@MrTowle: ett tips linda ner den par handukar och fyll med tidning paper samt ett varv av buubelplast runt om om man inte ha kvar formen

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

@MrTowle: ett tips linda ner den par handukar och fyll med tidning paper samt ett varv av buubelplast runt om om man inte ha kvar formen

Ja emballage har jag kvar. Problemet var att jag inte hittar skärmfoten

Permalänk
Medlem

uff det är illa

Permalänk
Medlem

Trist att du inte hittar foten men jag är fortfarande intresserad

Permalänk
Medlem

2500kr + frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | Arctic Liquid Freezer II 420 | G.Skill Trident Z Neo 32GB 3600Mhz CL16 | Kingston KC2500 2TB x2 | ASUS ROG STRIX B550-F Gaming Wifi | ASUS ROG STRIX RTX 4090 OC | Corsair RM750x | Fractal Design Torrent | 6x Noctua NF-A14 PWM

Permalänk
Medlem

2600kr + frakt

Permalänk
Medlem

Säljer dem till en som skrev PM som kunde hämta den. För att slippa skicka osv. Tack för intresset alla Ha en go vecka!

Permalänk
Medlem

Ok, skönt att slippa skicka.