BenQ XR3501 säljes omgående.

Permalänk
Medlem

BenQ XR3501 säljes omgående.

Vill bli av med min skärm då jag sålde min dator

Nätagget till datorn är delvis defekt och levererar inte ström förrän kondensatorerna laddat ur dvs man måste dra ut sladden i ca 15 sekunder för att den ska leverera ström till skärmen. Därefter startar skärmen och går felfritt. Alternativt kan man köpa ny laddare på amazon för 27 euro.

Skärmen är så gott som repfri (inte sätt något iallafall), den har ambientlight installerat där bak med kontroll (kopplas i usb port)

köp nu 2500kr
Ingen budgivning

Levererar via bil någonstans mellan täby och ingarö ikväll då jag måste ha ny bil och ska kika på det norr om stan. Jag har referenser på marknaden.

Mvh Carl

Läs hela annonsen här

Permalänk

Du skriver att nätagg till datorn är defekt. Du menar till skärmen, va? Den den trasig och behöver ev bytas ut?

Permalänk
Medlem

Nej, förlåt skrev fel. Nätagget till Skärmen är defekt, det är ju en extern power brick.

Permalänk
Medlem

Den behövs inte bytas ut, men om man stör sig på att behöva dra ut och in sladden i den varje gång den ska starta så ja. ( man kan bara ha den i ett grenuttag man stänger av när man inte använder skärmen så går den igång direkt när man slår på grenuttaget )

skärmen har fungerat felfritt i min ägo sedan 6 månader tillbaka, använt nästan dagligen.

Permalänk
Medlem

Vart finns den?

Permalänk
Medlem

@Vocarius: Den är på ingarö, ifall den blir såld ikväll dock kan jag leverera dock mellan ingarö och norrtälje

Permalänk
Skrivet av Volvagia:

Den behövs inte bytas ut, men om man stör sig på att behöva dra ut och in sladden i den varje gång den ska starta så ja. ( man kan bara ha den i ett grenuttag man stänger av när man inte använder skärmen så går den igång direkt när man slår på grenuttaget )

skärmen har fungerat felfritt i min ägo sedan 6 månader tillbaka, använt nästan dagligen.

Har du haft den från dag 1 dvs köpte du den ny? Finns kvittot?

Permalänk
Medlem

Nej, köpte den från blocket för 6 månader sedan.

Permalänk
Medlem

Kan uppdatera med en länk till nätagg för 20 dollar
https://www.partswindow.com/benq-xr3501-power-adapter--p1129

Permalänk
Medlem

Har du kvar originalförpackning? Kan den skickas?