iPad Pro 11” 256 GB WiFi med AppleCare+ med tangentbord

Permalänk
Medlem

iPad Pro 11” 256 GB WiFi med AppleCare+ med tangentbord

Hej!

Har köpt en större variant nu så tänkte sälja den mindre. Det är en rymdgrå 11” iPad Pro med 256 GB lagring som har AppleCare+ som är giltig till början av april 2021. Plattan blev utbytt på garanti mot en ny i juli 2019, så har haft denna i typ 9 månader. Den är alltså i fint skick även om man nog kan hitta något litet märke någonstans.

Tänkte att jag säljer den i paket tillsammans med tangentbordet (Apples egna) som tyvärr har fått någon missfärgning på baksidan (se bild). Kan även skicka med lite skärmskydd i glas som jag aldrig orkade sätta fast efter att jag fick den utbytt. Inte kollat men låda bör finnas kvar, och såklart finns laddare mm som följde med.

Affär görs upp ”in person” så köpare kan inspektera den, jag bor inne i Stockholm så någonstans här är att föredra.

Vet inte riktigt vad den är värd då lägg ett bud i tråden, men det känns som iaf 7000 lär det vara värt med tangentbordet?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 6000 om allt är komplett.
Kan mötas upp i Stockholm där det passar dig, betalning med Swish eller något annat om det föredras.

Permalänk
Medlem

Vilken årsrevision är det? Har den USB-C?

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casper:

Vilken årsrevision är det? Har den USB-C?

Ja den har USB-C, är den som kom 2018 (den enda andra versionen med 11” kom för två veckor sedan).

Permalänk
Medlem
Skrivet av ubq8reJBwn2B:

Lägger ett bud på 6000 om allt är komplett.
Kan mötas upp i Stockholm där det passar dig, betalning med Swish eller något annat om det föredras.

Yes, tycker det är något i underkant så avvaktar nog lite till i så fall. Ska gå och kika på vinden efter lådan också.

Permalänk

6100kr, kan mötas upp runt pendeln om det går, annars funkar centralen för mig med

Permalänk
Medlem

6200, finns kvitto?

Permalänk
Medlem

Den blev såld nu, fick ett PM med bud på de 7000 jag tyckte var rimligt med upphämtning direkt.