Permalänk
Medlem

Garderobsrensning

Rensar ur lite grejer som jag inte använder längre

Tjena Tjena, säljer diverse kringutrustning till PC.

-Sennheiser GSX1000 - 1500kr
-Rival 600 - bud
-Modi multibit DAC - bud
-Darkvoice336SE - bud
-JBL 305p MKII par - bud

Säljer flera gaming dac/amp combo från sennheiser har 10 stycken kvar så säljer dem för 1500kr för att få slut på dem sista, det först till kvarn som gäller. har en egen som är min och kan starkt rekomendera om ni lirar spel med öppna ytor som witcher 3 eller warzone men även rikgtigt trevliga till musik.

rival 600 gaming mus oöppnad, kostar 749 men det bara buda.

Modi Multibit dac, riktigt grym dac för priset med multibit funktion. kostar runt 3500kr men det bara buda.

Darkvoice336se, tubförstärkare med mörk ljudsignatur använde den till mina hd650 men använder mesty gaming DAC/AMP nu för jag lirar mer spel än lyssnar kritiskt på musik. tuberna har lång livslängd kvar då den inte är använd så mycket. kostar 2900kr men det bara buda.

JBL 305p MKII 2st- bra ingångs högtalare som kostar 1200kr styck men det bara buda.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000 + frakt för darkvoice

Permalänk
Medlem

1500kr + frakt för högtalarna. (Notera att nypris är 1200kr/st)

Permalänk
Medlem
Skrivet av pid1:

1500kr + frakt för högtalarna. (Notera att nypris är 1200kr/st)

Tack! sökte om på prisjakt och såg att det fanns två träffar på högtalaren och jag såg på fel. Det är ändrat nu 😊

Permalänk
Medlem

Musen är såld i PM!

Permalänk
Medlem

1100 för dark

Permalänk
Medlem

1200:- + frakt för dark

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Modi - 600kr + frakt

Permalänk
Medlem

Kommer låta inlägget stå fram till torsdag buder ingen över er så löser vi frakt av varorna.

@talossi dit bud är desvärre allt för lågt dock för att jag skulle kunna släppa DAC:en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pid1:

1500kr + frakt för högtalarna. (Notera att nypris är 1200kr/st)

Måste tyvärr dra tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DunderFarre:

Kommer låta inlägget stå fram till torsdag buder ingen över er så löser vi frakt av varorna.

@talossi dit bud är desvärre allt för lågt dock för att jag skulle kunna släppa DAC:en.

Inga problem

Permalänk
Medlem

1000kr + frakt för Sennheiser GSX1000. Är de nya?

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | 16GB Corsair Vengeance Rgb Pro 3600MHz | MSI B450M Mortar Max | MSI 5700 XT OC Evoke | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Crucial MX100 512GB | HHKB 2 Pro Type-S | SteelSeries Rival 310 | HP ZR30W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av delidana:

1000kr + frakt för Sennheiser GSX1000. Är de nya?

Yes dem är helt nya och oöppnade med 2 års garanti från sennheiser. dock säljer jag inte dem för mindre än 1500kr då jag anser att det ett rimligt pris för båda parterna då dem är nya som sagt och original pris är nästan 2600kr

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DunderFarre:

Rensar ur lite grejer som jag inte använder längre

Tjena Tjena, säljer diverse kringutrustning till PC.

-Sennheiser GSX1000 - 1500kr
-Rival 600 - bud
-Modi multibit DAC - bud
-Darkvoice336SE - bud
-JBL 305p MKII par - bud

Säljer flera gaming dac/amp combo från sennheiser har 10 stycken kvar så säljer dem för 1500kr för att få slut på dem sista, det först till kvarn som gäller. har en egen som är min och kan starkt rekomendera om ni lirar spel med öppna ytor som witcher 3 eller warzone men även rikgtigt trevliga till musik.

rival 600 gaming mus oöppnad, kostar 749 men det bara buda.

Modi Multibit dac, riktigt grym dac för priset med multibit funktion. kostar runt 3500kr men det bara buda.

Darkvoice336se, tubförstärkare med mörk ljudsignatur använde den till mina hd650 men använder mesty gaming DAC/AMP nu för jag lirar mer spel än lyssnar kritiskt på musik. tuberna har lång livslängd kvar då den inte är använd så mycket. kostar 2900kr men det bara buda.

JBL 305p MKII 2st- bra ingångs högtalare som kostar 1200kr styck men det bara buda.

Läs hela annonsen här

Hej! Skriver här kring din Modi multibit DAC. Jag är ute efter ett par studiohörlurar och förstår då att jag kommer behöva en DAC då mitt ljudkort inte kommer klara av att driva Beyerdynamic - DT 990 Pro 250 Ohm. Är den DAC:en du säljer kompatibel och fungerar bra med de hörlurarna? I sådana fall bjuder jag 800kr + frakt.
/Christian

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Hej! Skriver här kring din Modi multibit DAC. Jag är ute efter ett par studiohörlurar och förstår då att jag kommer behöva en DAC då mitt ljudkort inte kommer klara av att driva Beyerdynamic - DT 990 Pro 250 Ohm. Är den DAC:en du säljer kompatibel och fungerar bra med de hörlurarna? I sådana fall bjuder jag 800kr + frakt.
/Christian

DACen räcker gott och väll till hörlurar högt över dens egna prisklass t.o.m för hörlurar runt 15000kr priset ifall du skulle uppgradera nångång i framtiden. Dock är ditt bud nästan 20% av nypriset på DACen så jag kommer va tvungen att informera dig om att ditt bud är allt för lågt. Kan endast hänvisa dig till den populära och väldigt prisvärda schiit stack. Om du går in på deras hemsida och beställer deras schiit modi 3 dac och schiit magni 3+ för 198$ pluss frakt så kommer du få en riktigt bra audiophile combo till dina hörlurar och kommande hörlurar.

Och till sina hörlurar är det inte nödvändigtvis DACen som är problemet utan din amp, på 250ohm kommer din dator mest definitivt inte kunna ge ut tillräckligt höga volym nivåer så kolla så du får tag på både en DAC och en AMP när du köper i framtiden.

Permalänk

Finns din multibit kvar?
Gör den det så bjuder jag 1400kr + frakt.
Tycker du det är för lågt får du gärna komma med ett motbud så vet man ett riktpris du kan tänka dig iallafall.
//Fredrick

Permalänk
Medlem

Högtalarna är sålda, nu är det bara tube amp, multibit dac och gaming dac/amp kvar