Permalänk
Medlem

Asus Geforce GTX 1070 Dual OC

Hej,

Jag byter upp mig från mitt GTX 1070 till ett RX 5700 XT på grund av större skärm med freesync.

- Inköptes nytt hos Elgiganten den 29:e December 2018.
- Aldrig överklockats.
- Normalt använt, ingen mining.
- Säljes i originalförpackning med innehåll, kvitto saknas tyvärr.

Kortet finns att hämta i Linköping med omnejd men kan även skickas inom Sverige, köparen står då för frakten, fraktmetod efter överenskommelse. Jag stänger annonsen den 3:e April kl 20:00 och högsta bud exkl. frakt vinner då. Som vanligt så förbehåller jag mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls. Jag tar emot betalning via Swish eller banköverföring.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

The master has failed more times than the novice has tried.

Permalänk

1500+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av splukas01:

1500+frakt

Noterat

Visa signatur

The master has failed more times than the novice has tried.

Permalänk

1600 hämtar

Permalänk

1700+frakt

Permalänk

1800+ frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskarwernersson:

1600 hämtar

Skrivet av Mullansson:

1700+frakt

Skrivet av splukas01:

1800+ frakt

Noterade

Visa signatur

The master has failed more times than the novice has tried.

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka bud för stunden. Såg att du vill vänta en vecka.

Dragit tillbaka bud.
Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deriveh:

Drar tillbaka bud för stunden. Såg att du vill vänta en vecka.

Det är helt ok, du är välkommen att lägga ett nytt om du fortfarande är på jakt längre fram.

Visa signatur

The master has failed more times than the novice has tried.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 9_4:

Det är helt ok, du är välkommen att lägga ett nytt om du fortfarande är på jakt längre fram.

Om du kan tänka dig att skicka senast onsdag så budar jag 2150kr + frakt som ett "köp nu". Men skulle behöva besked snarast då jag även kollar på andra kort. (Hjälper en polare att nygga ihop en dator, ska byggas ihop nästa lördag nämligen.)

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskarwernersson:

1600 hämtar

Skrivet av Mullansson:

1700+frakt

Skrivet av splukas01:

1800+ frakt

Skrivet av Deriveh:

Om du kan tänka dig att skicka senast onsdag så budar jag 2150kr + frakt som ett "köp nu". Men skulle behöva besked snarast då jag även kollar på andra kort. (Hjälper en polare att nygga ihop en dator, ska byggas ihop nästa lördag nämligen.)

Ok, så här gör vi:

Jag håller annonsen öppen till Onsdag kl. 16:00. Om ingen kommit med ett bud över 2150:- före dess så postar jag kortet samma kväll, annars lever annonsen vidare till fredag som tidigare planerat. Postnord tar 1-2 vardagar på sig att få fram paketet, antingen "skicka direkt" eller "postpaket". Låter det vettigt?

Förtydligat vad som händer efter Onsdag kl. 16
Visa signatur

The master has failed more times than the novice has tried.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 9_4:

Ok, så här gör vi:

Jag håller annonsen öppen till Onsdag kl. 16:00. Om ingen kommit med ett bud över 2150:- före dess så postar jag kortet samma kväll, annars lever annonsen vidare till fredag som tidigare planerat. Postnord tar 1-2 vardagar på sig att få fram paketet, antingen "skicka direkt" eller "postpaket". Låter det vettigt?

Det låter vettigt.

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem

Jag drar tillbaka mitt bud. Hann köpa ett annat.

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deriveh:

Jag drar tillbaka mitt bud. Hann köpa ett annat.

Allright, glad att ni hittade något, då rullar den här annonsen på som vanligt.

Visa signatur

The master has failed more times than the novice has tried.

Permalänk

2000 kr hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dödmansgrepp:

2000 kr hämtar

Noterat.

Visa signatur

The master has failed more times than the novice has tried.

Permalänk

2100:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av stormfrost:

2100:- + frakt

Noterar det

Visa signatur

The master has failed more times than the novice has tried.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stormfrost:

2100:- + frakt

Vinnande bud, skickar PM så löser vi frakten

Visa signatur

The master has failed more times than the novice has tried.