Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Ryzen 7 3700X

Ryzen 7 3700X

Tjena!

Jag är på jakt efter en Ryzen7 3700X. Någon som har en de vill bli av med?

Läs hela annonsen här

Jag har för mig att det ligger en ute på tradera.

Dom kommer som fyndvara på Netonnet för 2990:- med jämna mellanrum. Jag köpte en för ett par veckor sen och har sett det relativt ofta innan också

Skrivet av JohanFlodqvist:

Dom kommer som fyndvara på Netonnet för 2990:- med jämna mellanrum. Jag köpte en för ett par veckor sen och har sett det relativt ofta innan också

Ja vet... Missade en i fredags... Försöker ha koll där. Haha

Skrivet av Deriveh:

Ja vet... Missade en i fredags... Försöker ha koll där. Haha

ibland brukar det gå att lägga beställning trots att det står "ej i lager" - köp ändå. Kan vara så att de har flera, alternativt får man en helt ny för samma pris om inte för många har lagt beställningar (fått helt ny CPU och GPU därifrån på det viset ibland).

Skrivet av draanexle:

ibland brukar det gå att lägga beställning trots att det står "ej i lager" - köp ändå. Kan vara så att de har flera, alternativt får man en helt ny för samma pris om inte för många har lagt beställningar (fått helt ny CPU och GPU därifrån på det viset ibland).

Beställde precis en 3800X från deras fyndhörna. Fanns 6 i lager, 1 min efter de lade upp dem. Dock är de redan ur lager.