Vill du testa nya flaggskeppet Huawei P40 Pro? Ansök här!

Permalänk
Medlem

Väldigt intresserad av den jag med. Kör just nu på en P20, som jag använder mest att fota med och jag är helnöjd med Huawei. Tror inte jag kommer att påverkas av att Google Play inte finns, det går att komma åt dom tjänsterna på annat sätt.
Huvudsaken är ju att jag kommer in på Sweclockers

Visa signatur

i7 6700K @4,2GHz|Be-Quiet Pure Rock|Palit GTX 1070 |Vengeance 2x8GB @2666MHz|SSD 850 EVO 250GB|WD Red 2TB|Asus Z170 Pro Gaming|Fractal Design R5 (vit)|Fractal Design Intergra@650w| Logitech G15|Logitech Mx518||Logitech G25|

Permalänk

Lyckades tappa min telefon igår och spräcka skärmen så antar att eventuellt drulletest skulle komma inkluderat om jag blev testpilot. Imponerad över hur många tappningar det gick innan det gick lite mer åt skogen

Permalänk
Medlem

@atlantica4ever: WTF, haha hur lyckas man tappa mobilen flera ggr på en vecka?

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Helt otroligt va mkt gnäll det verka vara.....
Va fan bara testa mobilen och kom med en bra recension, hur svårt kan det vara

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti

Permalänk
Skrivet av {SWEC}Rool82:

@atlantica4ever: WTF, haha hur lyckas man tappa mobilen flera ggr på en vecka?

Händer väl att mobilen åker i backen då och då, flera gånger i veckan vet jag inget om. Men under de lite mer än tre år jag haft min nuvarande mobil har det skett ett antal gånger, den hade sig redan någon törn när jag köpte den begagnat. Så hållit bra med andra ord

Hur länge behåller de som blir utvalda mobilerna förresten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av atlantica4ever:

Händer väl att mobilen åker i backen då och då, flera gånger i veckan vet jag inget om. Men under de lite mer än tre år jag haft min nuvarande mobil har det skett ett antal gånger, den hade sig redan någon törn när jag köpte den begagnat. Så hållit bra med andra ord

Ahh, fick för mig när jag läste din text att du hade en P40, som vi ju vet precis har släppts. Och sedan skrev du "Imponerad över hur många tappningar det gick innan det gick lite mer åt skogen" , därav trodde jag att du hade lyckats tappa mobilen några gånger på en vecka

Visa signatur

Stuff and things!