Gigabyte Radeon R9 290X 4GB OC WINDFORCE 3X

Permalänk
Medlem

Gigabyte Radeon R9 290X 4GB OC WINDFORCE 3X

Då var det dags att sälja min gamla trotjänare (tillverkarens produktsida) p.g.a. inköp av ny gpu när jag nu kör i 1440p. Kortet har fungerat felfritt, är väl omhändertaget (skulle säga att det är i nyskick) och har aldrig använts till mining eller liknande. Provade på att överklocka vid ett tillfälle men kände ingen större skillnad så lät det återgå till stock igen. Självklart har den rengjorts enligt konstens alla regler, d.v.s med tryckluftsrengöring då och då. Den är inköpt 27 februari 2016 (kvitto ligger i originalkartongen). I originalkartongen ligger nu även kortet i sin ESD-påse samt allt annat som fanns i från början.

Bud sker helst i tråden.

Startbud: 500:-
Köp nu-pris: 800:-

Köparen står för frakten, kommer nog skicka med Postnord Skicka Direkt om köparen inte har några andra krav.
Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och att dra mig ur om jag inte är nöjd med buden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500 o frakt

Permalänk
Medlem

Är fläktarna OK? Snurrar de lätt om man testar med fingret?

Om så 550+frakt.

Permalänk
Medlem

De snurrar som de gjorde när gpun var ny, inga anmärkningar.

Era bud är noterade.

Permalänk

600kr plus frakt

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Jag tar det för 800 + frakt, behöver ett akut till ungarnas dator innan de tjatar hål i öronen på mig, har inte tid att hålla på o buda

Hojta till på PM så löser vi det hela om du har kvar kortet.

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HCP:

Jag tar det för 800 + frakt, behöver ett akut till ungarnas dator innan de tjatar hål i öronen på mig, har inte tid att hålla på o buda

Hojta till på PM så löser vi det hela om du har kvar kortet.

Kortet är kvar, jag skriver PM ikväll.

Tar hädanefter bara emot seriösa bud om det skulle trilla in bud, så de som funderar på att buda får tänka igenom en extra gång innan bud läggs upp här. Buden kommer granskas efter kontakten med @HCP om affären mot all förmodan inte blir av.

@HCP Min avsikt är att vi avslutar affären ikväll, kortet är reserverat till dig.

Permalänk
Skrivet av µiCro:

Kortet är kvar, jag skriver PM ikväll.

Tar hädanefter bara emot seriösa bud om det skulle trilla in bud, så de som funderar på att buda får tänka igenom en extra gång innan bud läggs upp här. Buden kommer granskas efter kontakten med @HCP om affären mot all förmodan inte blir av.

@HCP Min avsikt är att vi avslutar affären ikväll, kortet är reserverat till dig.

Tror nog att killens ungar är viktigast även om jag skulle vilja ha kortet har jag inte mage att ge ett bud efter detta.
Efter Corona har satt många arbetslösa inkluderat mig så letar vidare och barn är alltid viktigast.

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Såld till @HCP.