Permalänk
Medlem

mITX/SFF Chassi sökes

Letar efter ett SFF-Chassi.

Allt är intressant men gärna någon av dessa:
Louqe ghost s1
Ncase m1
Streacom DA2
Raijintek Ophion (helst med aluminium side panels)
Nouvolo Steck (om den ens går att få tag i)
Sidearm T1 (samma som ovan)
Även ett Node 202 skulle vara intressant fast utan PSU eller med ett 600W+ PSU

Bor i Halmstad men sitter för tillfället i Linköping kommande veckan/veckor. Då jag försöker undvika att åka tåg någonstans pga rekommendationerna kring coronaviruset. Så jag har ingen brådska med att hitta något då alla mina delar är i Halmstad.
Men skriv gärna vad ni har och vad ni vill ha för den :).

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett node202 chassi utan psu, alla tillbehör fint skick. Tänkte 500kr. Medföljer två små noctua fläktar.mvh

Permalänk
Medlem

Har ett Antec Cube Razer Edition som stått i sin låda i snart ett år. Körde med det i ett par månader, men efter jag sålde mITX kortet så har det inte blivit något nytt byggt i den.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

@{SWEC}Rool82 kan vara av intresse om TS inte är intresserad.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | 16GB Corsair Vengeance Rgb Pro 3600MHz | MSI B450M Mortar Max | MSI 5700 XT OC Evoke | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Crucial MX100 512GB | HHKB 2 Pro Type-S | SteelSeries Rival 310 | HP ZR30W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Har ett Antec Cube Razer Edition som stått i sin låda i snart ett år. Körde med det i ett par månader, men efter jag sålde mITX kortet så har det inte blivit något nytt byggt i den.

Jag passar på den då jag främst letar efter fönsterlöst chassi, men tack ändå!

Skrivet av delidana:

@{SWEC}Rool82 kan vara av intresse om TS inte är intresserad.

All yours

Permalänk
Medlem
Skrivet av dixonk:

Har ett node202 chassi utan psu, alla tillbehör fint skick. Tänkte 500kr. Medföljer två små noctua fläktar.mvh

Skulle potentiellt vara av intresse. Jag avvaktar och hör av mig

Permalänk
Medlem

@Hugkl: ok

@delidana: You got mail! ja PM iaf...

Visa signatur

Stuff and things!