Spela CoD Warzone tillsammans?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Big B:

34 år och söker lite trevliga vuxna människor att spela med. Viktigaste är att ha kul men försöker alltid vinna men tycker man måste kunna skratta även när saker inte går som planerat.

Battletag: ƁîgƁ#2721 (det är specialtecken så bästa är att bara kopiera)

Jag addade dig precis. Jag är precis som du mer intresserad av att ha roligt än att vinna och det vore kul att hitta någon som var inne på samma spår. Det blir så jädra så mycket skrikande ibland på vissa Discords. Mitt Battlenet ID är SMUMUSRN#2166 om nån vill lägga till mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pkarlsson:

Tänkte ta tag i livet nu efter 34 vårar och börja spela Warzone jag med. Tyvärr sitter ju alla jag brukar lira annat med och lirar just annat, så är också på jakt efter folk att lira med.

Pookie#1921

Edit: Såg att det fanns en svensk Warzone-server. Vad är snittåldern, tror ni?
Hänger förövrigt i Geeks Gaming sedan tidigare men verkar vara rätt snålt på Warzone där.

Jag la till dig också.

Angående den svenska Discord servern som t.ex Carlbanan postade så är det stor variation både på ålder och hur väl folk kan bete sig. Nackdelen med den discorden är enligt mig två saker.

1. Nästan där är duktiga och har en hög K/D-ratio. Det innebär att om man som jag har under 1 i KDR så får man riktigt tuffa lobbys ibland.

2. En del spelare där är av skolan "hellre vinna än har roligt". Det är ganska mycket whinande när det går dålig eller någon inte är lika bra som dem själva.

Permalänk
Medlem

Jag teamar gärna upp med någon som vill det! 😊 är så trött på randoms som bara lämnar när det är dom som failar.. Är helt ok på CoD warzone.. spelat i någon månad. Högsta rank på cs.
Spelar även arena i wow som mage 2.6xp gladiator i 3v3 bfa. Real id wow: Yuza#2880 , real id CoD: Yuza#8195082

Permalänk
Medlem

Har addat lite folk, men cods adda folk system suger verkligen.

Har ni discord in på våran kanal så brukar det alltid vara folk där.

https://discord.gg/7SKfva

Visa signatur

[ lian li pc-o11 dynamic ] [ Corsair rm1000x ] [ASUS ROG CROSSHAIR VIII HERO X570 ]
[ 64GB G.Skill TridentZ Neo 3600mhz ] [ Samsung 980 Pro 500GB / Samsung 980 pro 2TB]
[ Gigabyte GeForce RTX 3080 10GB VISION OC ] [ UltraGear 38GN950 ] [ 360 water cooling ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av LukasTre:

Jag la till dig också.

Angående den svenska Discord servern som t.ex Carlbanan postade så är det stor variation både på ålder och hur väl folk kan bete sig. Nackdelen med den discorden är enligt mig två saker.

1. Nästan där är duktiga och har en hög K/D-ratio. Det innebär att om man som jag har under 1 i KDR så får man riktigt tuffa lobbys ibland.

2. En del spelare där är av skolan "hellre vinna än har roligt". Det är ganska mycket whinande när det går dålig eller någon inte är lika bra som dem själva.

1. Vi har allt från 0-5+KD bland dom som spelar, händer att man hamnar i grupp med spelare som har hög KD. Jag personligen har dock märkt att SBMM i Warzone inte fungerar jättebra alla gånger. Vi kan vara ett gäng med spelare mellan 0.5 till 1.5KD och hamnar ändå i matcher med spelare som har 4+KD

2. Absolut kommer man stöta på spelare som har den mentaliteten att vinna är allt. Majoriteten av dom som hänger på vår Discord hör dock inte till den kategorin enligt min uppfattning och då har jag ca 500 timmar spelade med folk från just den Discorden

Alla som känner för det är välkomna att gå med genom att använda https://discord.gg/codsverige.
Stöter ni på folk som inte kan bete sig etc så vill vi Moderatorer veta detta och tar gärna emot er feedback om ni skickar ett DM till Mod Mail boten som finns inne på Discorden

Permalänk

Testar att väcka liv i denna gamla tråd! Polarna mina har börjat svika! Jag är inne och spelar 1-3ggr i veckan mellan 20-23. Kan bli mindre såklart nu när semestern kommer. Jag är inte jätte tävlingsinriktad men strävar efter att vinna minst 1gång per kväll!😄 Jag gillar högt tempo, mellan- till närdistans och har gärna en sniper bakom mig. Nya resurgence banan är som gjord för mig. Vi har inte kört discord utan in-game chat. Jag kör själv på PC, vänner på konsol.
K/D rör mig mellan 0,9-1,1
Activision: Melonia#21465

Visa signatur

__________________
CM Centurion 5 | Intel Core i5 760 2.8 GHz | Gigabyte GA-P55A-UD3 | Corsair XMS3 1333 MHz 4 GB | AMD Radeon HD 6950 Series (2048 MB) | Corsair CSSD-F60GB2 | Corsair 550TX | Windows 7 x86

Permalänk
Skrivet av Lovgren87:

Testar att väcka liv i denna gamla tråd! Polarna mina har börjat svika! Jag är inne och spelar 1-3ggr i veckan mellan 20-23. Kan bli mindre såklart nu när semestern kommer. Jag är inte jätte tävlingsinriktad men strävar efter att vinna minst 1gång per kväll!😄 Jag gillar högt tempo, mellan- till närdistans och har gärna en sniper bakom mig. Nya resurgence banan är som gjord för mig. Vi har inte kört discord utan in-game chat. Jag kör själv på PC, vänner på konsol.
K/D rör mig mellan 0,9-1,1
Activision: Melonia#21465

Mina polare lirar regelbundet och hänger på https://discord.gg/8zpsuqEr så joina om du är spelsugen!

Visa signatur

All right chums, time's up, let's do this...LEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEEENKIIIIIIIIIIIIIIINS!!!!

The Najntis podcast