Call of Duty: Warzone - Svensk Discord Community

Permalänk

Call of Duty: Warzone - Svensk Discord Community

Call Of Duty Warzone - Svensk Discord nu skapad för de intresserade!

Hej Med releasen av Call of Duty warzone tog jag beslutet att skapa en discord för de svenska spelare intresserade och finner glädje i att spela detta underbara spel.

Detta för att underlätta att hitta folk att spela med, skaffa lite nya ingame vänner och spendera ett par timmar framför datorn med annat roligt folk.

Finns inga specifika krav eller regler att få joina förutom vissa regler för att det ska vara en god stämning och bra attityd i discorden, Då det i slutändan ska vara en mötesplats med en bra approach där man kan hitta annat trevligt folk att spela ihop med.

Inbjudan: https://discord.gg/nz6Fk4e

Joina, sprid vidare inbjudningslänken och låt oss tillsammans hjälpa varandra att inte ha några problem att hitta trevligt svenskt folk att lira ihop med i framtiden!

Best of luck.
/ Mvh "jkke".

Permalänk
Medlem

Härligt initiativ! Länken däremot, är ogiltig för mig.

Visa signatur

Chassi: Corsair Carbide SPEC-06 • PSU: Corsair Vengeance 650M • GPU: Nvidia RTX 2080 Super Dual Evo OC • CPU: AMD Ryzen 5 3600 • CPU-kylare: CM Masterliquid ML120L • RAM: HyperX Fury DDR4 2666MHz 2x8GB • MoBo: Asus ROG Strix B450-F • M.2/2,5": Kingston SA2000M 500GB/Samsung 860 Evo SSD 1TB • OS: Windows 10 Home Edition

Permalänk

@Tiller:

Hej! Ber givetvis om ursäkt gällande detta. Här kommer en ny färsk länk som ska fungera prima ett bra tag framöver!

Discord inbjudan: https://discord.gg/nz6Fk4e

Väl mött.

Mvh Jocke.

Permalänk
Medlem

Kanon! Jag kommer joina när jag får mig tid.

Visa signatur

Chassi: Corsair Carbide SPEC-06 • PSU: Corsair Vengeance 650M • GPU: Nvidia RTX 2080 Super Dual Evo OC • CPU: AMD Ryzen 5 3600 • CPU-kylare: CM Masterliquid ML120L • RAM: HyperX Fury DDR4 2666MHz 2x8GB • MoBo: Asus ROG Strix B450-F • M.2/2,5": Kingston SA2000M 500GB/Samsung 860 Evo SSD 1TB • OS: Windows 10 Home Edition

Permalänk

@Tiller: Grymt! Bjud in alla du känner också som spelar warzone!

Permalänk
Medlem

Har dessvärre ingen jag känner som spelar. Men vi får fiska folk ihop.

Visa signatur

Chassi: Corsair Carbide SPEC-06 • PSU: Corsair Vengeance 650M • GPU: Nvidia RTX 2080 Super Dual Evo OC • CPU: AMD Ryzen 5 3600 • CPU-kylare: CM Masterliquid ML120L • RAM: HyperX Fury DDR4 2666MHz 2x8GB • MoBo: Asus ROG Strix B450-F • M.2/2,5": Kingston SA2000M 500GB/Samsung 860 Evo SSD 1TB • OS: Windows 10 Home Edition

Permalänk

Vi är just nu cirka 70 st aktiva medlemmar i discorden som aktivt varje dag söker fler spelare att lira ihop med.

Joina in, njut av communityn och smäll ner några motståndare ihop och lär känna lite nya trevliga människor längs vägen.

/ Ha det gott.
Jocke.

Permalänk

Kul initiativ! Jag hoppar in när jag ska lira nästa gång.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Joinar när det är väl ned laddat haha, tar ju en viss tid när man är fast på 10MB/s internet

Permalänk

Grymt att höra! PS. Det växer dagligen med medlemmar, Keep them coming!

The more, the better.

Permalänk
Medlem

det står för mig att den är ogltig

Permalänk
Medlem