Permalänk
Medlem

Dreamhack Summer 2020

Tror ni att de ställer in allt nu med tanke på corona?
Hoppas man får tillbaka biljettpriset bara.

Har ni tänkt åka dit ändå om de kör på som vanligt.
Jag stannar nog hemma. Ungarna får heller inte åka. Vi som såg fram emot sommar eventet då vi bara varit där på vintern.

Permalänk
Medlem

@Fantomen: Det är fyra månader kvar så vi ska inte oroa oss för Dreamhack tycker jag.

Permalänk
Medlem

På fyra månader kan allt vara över eller mycket värre än vi tror. Alldeles för tidigt att säga.

Iran, Italien och USA ör största orosmomenten nu, det kan än så länge gå hur som helst. Vissa tror att tusentals otestade fall finns i usa, får det öka fritt kan det lätt bli global katastrof (än så länge är det väldigt få som testas).

Permalänk
Medlem

Och när är deadline för arrangören för att avboka för utställare, Comhem, Elmia mm?
Hoppas ski#en blåser över snabbt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fantomen:

Hoppas ski#en blåser över snabbt.

Viruset har ju minskat i Kina och botemedel är på G att utvecklas i USA så förhoppningsvis snart.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Avstängd
Skrivet av crew seven:

Viruset har ju minskat i Kina och botemedel är på G att utvecklas i USA så förhoppningsvis snart.

Snart är ju relativt här. Om de kommande testet är positivt så räknar man ju med att vaccinet är klart om 18 månader.

Visa signatur

🖥Phanteks Enthoo Evolv iTX . Phanteks AMP 650W. AMD R5 3600X. msi B450I GAMING PLUS AC. 32gB HyperX Fury RGB 3200MHz. msi RX 5700 XT GAMING. 1TB Kingston A2000.
AOC G2460FQ. Logitech G903. Logitech G840 XL. Logitech G513. Logitech PRO Gaming Headset. Luxorparts Headphone Stand. LG BP50NB40.

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Viruset har ju minskat i Kina och botemedel är på G att utvecklas i USA så förhoppningsvis snart.

Kina satte 1,4 miljarder människor i spärr för att innehålla coronavirus, där ingen fick gå på gatan utan att ha Mask på, samt en person i hemmet fick gå ut två ggr per vecka för att handla mat etc.

Detta borde inte vara möjligt i Sverige

Permalänk
Medlem
Skrivet av rayfix:

Kina satte 1,4 miljarder människor i spärr för att innehålla coronavirus, där ingen fick gå på gatan utan att ha Mask på, samt en person i hemmet fick gå ut två ggr per vecka för att handla mat etc.

Detta borde inte vara möjligt i Sverige

Att gå ut för att handla 2 gånger i veckan är ju inte svårt här, brukar handla 1 gång i veckan på willys xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av rayfix:

Kina satte 1,4 miljarder människor i spärr för att innehålla coronavirus, där ingen fick gå på gatan utan att ha Mask på, samt en person i hemmet fick gå ut två ggr per vecka för att handla mat etc.

Detta borde inte vara möjligt i Sverige

Skrivet av ExcZist:

Att gå ut för att handla 2 gånger i veckan är ju inte svårt här, brukar handla 1 gång i veckan på willys xD

Jag har börjat beställa hem all mat, det kommer en stor beställning en gång i veckan missar jag nånting vilket inte är ofta blir det min lokala Lidl. Hatar att gå i affärer.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Jag har börjat beställa hem all mat, det kommer en stor beställning en gång i veckan missar jag nånting vilket inte är ofta blir det min lokala Lidl. Hatar att gå i affärer.

Då är vi två som hatar att gå i affärer men brukar handla då jag inte litar på hemkörning alls .
Men jag brukar köpa så att det räcker en vecka ut sen handla igen