Permalänk
Medlem

Razer Kraken Kitty

Jag har alltid hatat saker från Razer sedan jag köpte en mus runt 2006 som krånglade efter någon vecka. Sedan dess har jag aldrig velat ha en pryl från Razer, tills nu då.
Nu vill jag köpa dessa manliga hörlurar men är orolig att de ska vara av samma dåliga kvalité som min mus.

Hur är Razer idag?
Är det bra lurar eller betalar jag massa pengar för bling bling?

USB lurar, hur ställer ni er till det?
Jag har ett Asus xonar essence stx I datorn just nu som jag inte kommer ha nytta av om jag köper dessa lurar.
Fast jag kör inte ens med hörlursförstärkaren aktiverad så känns väl som ett överflödigt kort egentligen.
Men är det någon större skillnad på usb lurar och 3.5mm lurar?

https://www.webhallen.com/se/product/309976-Razer-Kraken-Kitt...

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem

Hur kan man hata ett märke när man köpt EN produkt som krånglade?
Tror du att det finns något felfritt märke utan måndagsexemplar i världen? Det existerar inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Hur kan man hata ett märke när man köpt EN produkt som krånglade?
Tror du att det finns något felfritt märke utan måndagsexemplar i världen? Det existerar inte.

Ja jag kanske överdriver lite, men har haft otur med andra märken också. Så jag får väl köpa och bilda mig en ny uppfattning.

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C