Har Inet problem med sin skrivare?

Permalänk
Medlem

@Gorian: Nej behöver absolut inte den, slängde efter jag tog bilden. Men jag tycker bara det är intressant hur Inet är säkert en av sveriges största e-handlare och de har ännu inte fixat ett sånt här problem (även om det är trivialt) på ett halvår

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av lambdan:

@Gorian: Nej behöver absolut inte den, slängde efter jag tog bilden. Men jag tycker bara det är intressant hur Inet är säkert en av sveriges största e-handlare och de har ännu inte fixat ett sånt här problem (även om det är trivialt) på ett halvår

Frågan är om det är samma skrivare, eller om det helt enkelt är så det ser ut när t.ex. trumman blir utsliten. Med tanke på hur många följesedlar de skriver ut lär den bli utsliten rätt ofta, därmed kan samma problem uppstå igen och igen.

Det handlar alltså kanske inte om att det är ett fel de inte löst på ett halvår, utan att de har bristande kvalitetskontrollsrutiner och beredskap att byta ut trumman i sina skrivare när/om problemen uppstår.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pv2b:

Det handlar alltså kanske inte om att det är ett fel de inte löst på ett halvår, utan att de har bristande kvalitetskontrollsrutiner och beredskap att byta ut trumman i sina skrivare när/om problemen uppstår.

Precis. Det var mycket bättre uttryckt.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Inet

Hej på er!

Beklagar, men några gånger per år skickas följesedlar ut med sämre kvalité som beror på att skrivarens förbrukningsmaterial behöver bytas.
Vi skickar flera tusen kollin per dag vilket innebär att förr eller senare så kommer det att uppstå problem/försämrade utskrifter från någon av de skrivarna som skriver ut följesedlar.
Följesedlarna skrivs ut och packas ner automatiskt på vårt delvis automatiserade lager så även om lagret genomför löpande kontroller på detta så klan det dessvärre ibland uppstå försämrade utskrifter mellan kontrollerna som skickas iväg till några av våra kunder.

För att lugna alla spekulationer och oroliga individer som kanske tror att vi blundat för problemet från första gången det nämndes här på swec och bara låtit det vara så kan jag lova att så är inte fallet
Vi är tacksamma för er engagerade kunder som mailat kundservice och uppmärksammat oss på problemet innan vi själva uppmärksammat det så att vi snabbt kan be lagret åtgärda det.

Önskar er en fortsatt trevlig sommar!

/Mattias, Kundservicechef

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram