Zalman lanserar tornkylaren CNPS16X och trio kylpastor

Permalänk
Melding Plague

Zalman lanserar tornkylaren CNPS16X och trio kylpastor

Nyligen testade CNPS20X från Zalman får sällskap av en lillebror CNPS16X och inte mindre än tre nya kylpastor.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Nog gillar jag rgb något.. men snygg är den sannerligen inte..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av mans51:

Nog gillar jag rgb något.. men snygg är den sannerligen inte..

Skickades från m.sweclockers.com

Ser ju ut som alla andra kylare riktade till P12:or?

Permalänk
Medlem

Bling bling, money ain't a thang!

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem

Lär krävas lite mer för Zalman att komma tillbaks än en generic RGB puke kylare.

Permalänk
Medlem

Undrar hur pastorna presterar. Föredrar själv produkter för mer vuxna utan fönster. Prestandan i första rummet. Hur den ser ut är helt ointressant men bort med onödigt krimskrams för att pressa ned pris.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Avstängd

Vulgärt utseende 🤭

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alldeles för svag för SFF 🥰

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Aka_The_Barf:

Undrar hur pastorna presterar. Föredrar själv produkter för mer vuxna utan fönster. Prestandan i första rummet. Hur den ser ut är helt ointressant men bort med onödigt krimskrams för att pressa ned pris.

Skickades från m.sweclockers.com

Då är inte jag och min fru vuxna då (34 och 36 år gamla). Eller min moster för den delen som gärna har dator med fönster och lyse (62 år)

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Då är inte jag och min fru vuxna då (34 och 36 år gamla). Eller min moster för den delen som gärna har dator med fönster och lyse (62 år)

Håller med, snarare barnsligt att säga att det är för barn och inte för vuxna, alla har olika smaker. Jag personligen gillar både och t.ex.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 3600 @ 4,2 Ghz / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Stealth och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 2x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Logitech G300 / TB: HP PR1101U / Ljud: Logitech Z906 och Arrogant bastard hurricane / Skärm: BenQ GW2470HE / Macbook late 2006 med Ubuntu /

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Då är inte jag och min fru vuxna då (34 och 36 år gamla). Eller min moster för den delen som gärna har dator med fönster och lyse (62 år)

Tydligen inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Folk köper ju RBG saker för att sen ändå ha stängt chassi haha!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TioTum95:

Folk köper ju RBG saker för att sen ändå ha stängt chassi haha!

Finns det ens stängda chassin idag? Tycker mig se att minst ca 85% har ett fönster

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av jeffan97:

Håller med, snarare barnsligt att säga att det är för barn och inte för vuxna. Alla har olika smaker. Jag personligen gillar både och t.ex.

Skickades från m.sweclockers.com

Kan bara hålla med om det

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon242437:

Finns det ens stängda chassin idag? Tycker mig se att minst ca 85% har ett fönster

Skickades från m.sweclockers.com

solfilm på insidan?