Två BenQ skärmar skänkes samt ett skrivbord från IKEA

Permalänk
Medlem

Två BenQ skärmar skänkes samt ett skrivbord från IKEA

Skärm #1
https://www.inet.se/produkt/2203315/benq-tft-24-gl2440hm#spec...

Skärm #2
https://www.komplett.se/product/477710#productinfo

Båda är fullt fungerade och har bytt ut dem pga en uppgradering. Dem har stått i förrådet sen i höstas, men bör inte ha påverkat dem.

Tyvärr är det endast upphämtning från Solna som gäller (ca 5 minuter att gå från Solna Centrum), men kan vara hyfsat flexibel när det kommer till tider för upphämtning då jag jobbar i närheten av hemmet.

Gällande skrivbordet är det ett BESTÅ skrivbord:
https://www.ikea.com/se/sv/p/besta-burs-skrivbord-hoegglans-v...

Inga fel på det heller, bara lite dammigt. Upphämtning gäller här med, kan dessutom se till att jag kan ta det till vägen, men rekommenderar en bil då att ta det på tunnelbanan blir lite bökigt.

Om det finns några frågor eller funderingar så fråga på!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna allt
Behöver både skärm och nytt skrivbord till dottern

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna skrivbordet, om Poberg hoppar av.

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB

Permalänk
Medlem

@Savage_Gray:
Vid närmare eftertanke så kommer jag få svårt att lyckas hämta denna vecka.
Känns som att du har en enkel resa att hämta, så kör på.

Släpper tyvärr även skärmarna trots att det hade varit riktigt nice

Permalänk
Medlem

@Savage_Gray: Vill du ha både skärmar och skrivbord så är dem dina. Vill du bara ha skrivbord är @Poberg den som får skärmarna.

Jag har inget emot att vänta till nästa vecka/helgen om det passar bättre. Är ingen brådska även om det är skönt att bli av med grejerna.

Permalänk
Medlem

@Jubiz:
Jag hämtar gärna skrivbordet. Skärmar har jag tyvärr ingen behov av.
PMa mig så gör vi upp om tid/plats.

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB

Permalänk
Medlem

@Jubiz: om Pobergs intresse för skärmarna närmar sig noll så ställer jag mig fint på kö

Permalänk
Medlem

hej, jag ställer mig gärna i kö på en eller två skärmar, kan hämta när som i veckan, jobbar nära

Permalänk
Medlem

@Poberg har till imorgon på sig att bestämma om hen vill ha skärmarna eller inte, annars är nästa person @Gawgizz och sist @Digiboy. Eftersom det inte är bråttom med upphämtning så kör vi med systemet den som skrev först, istället för den som kan hämta först.

Permalänk
Medlem

@Jubiz:

Hej
Tack för rättvist erbjudande men det går bra att ta nästa i kön.
Är ganska nöjd med att jag ändå hade chansen och hoppas de kommer till fina hem 😊

Permalänk
Medlem

Om något skulle inträffa och en av skärmarna skulle bli liggandes kan jag ta den (även allt så kan frun få en vettig bänk att sy på) enkel resa från Södertälje.
PM eller citera i tråden om så skulle bli

Permalänk
Medlem

@Gawgizz om du fortfarande är intresserad får du gärna PMa när det skulle passa för dig, kan skriva i mer detalj var dem kan hämtas upp där också. Eftersom det inte är bråttom har du till imorgon att bestämma dig, sen går det vidare till nästa person i kön.

Permalänk

Ställer mig i kö för allt 🙂

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

@Gawgizz du har till dagen är över sen antar jag att du inte längre är intresserad, då faller dem till @Digiboy. Eftersom det finns en del intresse för dem kan jag inte ge dig längre att återkoppla om du fortfarande är intresserad

Permalänk

Stort behov av en skärm, kan hämta när som.

/h

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Gawgizz har inte svarat på PM så efter 18:00 att svara annars går det till @Digiboy. Helst ser jag att skärmen hämtas imorgon klockan 12, så att det hela är över

Permalänk

Jag kan köra till stockholm innan 12!

Permalänk
Medlem

Är ledig imorgon så jag har också möjligheten för upphämtning om Digi skulle missa denna.
Dock hämtar jag bara 1 skärm och skrivbord i så fall då Irrationell även behöver en

Permalänk
Medlem

Gawgizz har återkopplat och kommer hämta alla skärmar. Eftersom han var först och hållit sig inom tidsramarna så får han ta allt. Tack alla som visat intresse!