Hp Elitepad 1000 g2 med tillbehör, Aoc Skärm,Corsair void pro, Jabra headset

Permalänk
Medlem

Hp Elitepad 1000 g2 med tillbehör, Aoc Skärm,Corsair void pro, Jabra headset

Då vår det dags att rensa ut lite grejer som inte brukas och kolla intresse för nedanstående saker.
Kommer länka varje produkt där ni kan se över diverse specs.

Först ut på listan är ett paket som var tänkt som en "bra" lösning för min sambos företag, dock skulle jag nog ha kollat med henne att hon gillade det lika mycket som mig innan jag köpte det....

I paketet ingår: Elitepad 1000 g2 som är i fint skick med en sliten skyddsplast över skärmen. Dra av den så har du en hel och fin skärm, ny dockningsstation (ej öppnad), Usb-adapter (ej öppnad), 12v Usb auto adapter (ej öppnad), case till elitepad (ej öppnad) och laddare.

Elitepad

Dockning

Adapter

12 V
case
Vad gäller skärmen så var även det ett komplement till detta paket och är av modellen Aoc e2460p.
Skärm

Jabra Evolve 40, Ja även detta headset var tänkt att brukas till det ovanstående.
Jabra

Corsait void pro: Detta däremot är något som jag själv har brukat och dessa hörlurar är i fint samt fungerande skick. Original kartong medföljer och med lite tur kan det även ordnas fram ett kvitto.

Corsair void pro

Vad gäller kvitton så har jag köpt allt i andra hand förutom corsair void pro, och kan tyvärr inte ge några kvitton då det helt enkelt inte finns.

Bud gäller men jag behåller mig rätten till att bestämma själv vad jag anser vara rimligt samt orimligt. Vad gäller själva betalningsmetoder så föredrar jag en affär mellan 4 ögon men det kan ordnas med frakt som köparen stå för.

Det är fritt fram att ställa frågor eller ventilera sina funderingar via pm.

Hade fin fint och lycka till!

Läs hela annonsen här