Mekaniskt tangentbord KÖPES (TKL, 60%)

Permalänk
Medlem

Mekaniskt tangentbord KÖPES (TKL, 60%)

Hej! Är på jakt efter ett mekaniskt tangentbord. Helst med MX Red-brytare. PM med pris samt produkt! Föredrar att göra affär idag/imorgon.
/C

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tja, har https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4364751

Finns i Stockholm vad sägs om 350kr?

Permalänk
Medlem

@DonutWizard: Tack för svar, tyvärr är det inte fullsize jag söker. Var lite otydlig med detta så har uppdaterat inlägget.

Permalänk
Medlem

Hurpass låst är du vid 60%? Har ett masterkeys pro s (välbyggt, tkl, med mx reds, rgb och custom keycaps) som jag tänkt sälja. Intressant?

Permalänk
Medlem

@Carl Uhlhorn: Kan vara av intresse! Skicka bild!

Permalänk
Medlem

Har SteelSeries 6Gv2 med svarta brytare som bara ligger, då jag har bytt till blåa brytare.
200:- och kan mötas upp i Centrala Göteborg om så önskas

Permalänk
Medlem

Har ett Asus ROG Claymore MX Red med Core & Bond som jag haft ute på annons tidigare. Är TKL om man inte använder bonden.

Hade tänkt mig 750:- tyvärr är jag inte i GBG så om du vill ha de snarast är de frakt som gäller.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem

@Chrillthebill: Vortex Pok3r RGB - MX Nature white
4-500kr

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobikong:

@Chrillthebill: Vortex Pok3r RGB - MX Nature white
4-500kr

Kan vara intressant! Skicka mig bilder i PM så ordnar vi något under morgondagen.

Skickades från m.sweclockers.com