Klarar HD650 av "lite" vind och runt 5c utomhus?

Permalänk
Medlem

Klarar HD650 av "lite" vind och runt 5c utomhus?

Hejsan, Jag undrar om HD650 klarar av "lite" vind och grader runt 5c utomhus?

Permalänk
Medlem

Det beror ju en del på hur längde den står. Är den igång hela tiden och skyddad från väta är det nog ok. Men står den avslagen så kommer du få kondens. Vad har du tänkt att göra, det låter lite knasigt?

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem

@hockexx: Tror vi kanske pratar om olika saker. Jag menar hörlurarna Sennheiser HD 650, att använda dem när man är ute och går i 5c grader med vind.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av mambans:

@hockexx: Tror vi kanske pratar om olika saker. Jag menar hörlurarna Sennheiser HD 650, att använda dem när man är ute och går i 5c grader med vind.

Det är inte nått större problem för hörluren men blåser det så lär du ju höra det och så blir det kallt om du inte har en mössa eller så låter det ännu sämre för att du har en mössa.
Luren skadas inte men ljudet kan ju påverkas och så är de nog inte de mest bekväma att använda vid de förhållandena.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

@mrqaffe: Testade de några minuter ute innan och ljudet var bra, var bara lite orolig för hörlurarna Tack för hjälpen.

Permalänk
Medlem

@hockexx: Jaha du ser Jo då skiljer det markant. Jag läste HD6550

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F