Kan inte ladda ner digitalt.

Permalänk
Inaktiv

Kan inte ladda ner digitalt.

Tjena tjena! Jag köpte just en ettårs prenumeration för Xbox Live från Elgiganten för 500 kr. Jag tyckte nästan att det var självklart att jag skulle få koden till min gmail då jag behövde skriva in den. Men nej, jag behöver nämligen ett konto på Elgiganten för att få ut koden.

Nu kommer vi till problemet, jag är 04:a. Då får jag inte ha ett konto på Elgiganten så det är omöjligt för mig att ta ut min kod.

Så den sitter just nu på ett obefintligt konto som jag inte kan skapa och jag har redan betalat för produkten.

Finns det något sett som jag kan få ut min produkt eller i alla fall få tillbaka mina pengar på :/

Då jag har kvittot på gmail så känns det väl som en möjlighet. Skulle varit rätt surt annars.

Det kändes som om att jag skulle få ett error meddelande eller liknande ifall jag inte skulle kunna få produkten direkt. För jag skrev in mina riktiga uppgifter. T.ex ett "oj, ser ut som att du inte är 18 ;)" eller liknande men istället så tillät dem mig att betala och sen kunde jag ej få tillgång till produkten.

Permalänk
Inaktiv

Är nog enklast om du kontaktar Elgigantens kundtjänst.
https://www.elgiganten.se/cms/kontakta-oss/kontakta-oss/