Permalänk

Sony Trinitron 29" CRT-TV

Min pappa vill bli av med sin gamla tjock-TV. Fullt fungerande och i gott skick. Modellnummer KV-X2963E.

Går att hämta de flesta vardagskväll i Viggbyholm, Täby.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

varför betala för en tjock tv

Permalänk
Testpilot
Skrivet av ResarXam:

varför betala för en tjock tv

Vissa modeller av tjock-TV är eftertraktade av retro-spelare då det ger mer autentisk samt bättre bild än moderna LCD apparater parat med äldre konsoller (finns en myriad av tekniska anledningar till varför, men tänker inte gå inte på det här i annonsen).

Nu vet jag inte om så är fallet med just denna TV då jag själv inte är super insatt, men finns helt klart en marknad för rätt modeller fortfarande.

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

@Yatagarasu jag vet om visa modeler dock dne här inte en av dem

Permalänk

Myrorna i Uppsala tar inte ens emot dessa längre. För 400 får man typ en 27” LCD av känt märke.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk

Jo ni har kanske rätt att det är lite dyrt. Om nån vill ha den billigare kan vi säga så

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

folk kommer mer kräva bettlat för hämta en som har inget + på sig

som yag srkiver vissa är bra för retro spel samt små tjock tvs köper folk samt sånna med inbyggd vhs spelare annars så är det svårt att ens skänka en gratis

Permalänk
Medlem

Super Intresserad!!! MEN...
dimensioner och vikt så jag kan kolla om det är ikea kasse eller taxi. söndag kommer jag om det blir av

kom åt enter knappen
Permalänk
Medlem

och har den scart ingång?

Permalänk
Medlem

blev för upphetsad och läste inte hela annonsen, kan hämta på vardagskväll men då efter 20:30 slutar jobbet 19:30 inne i stan

Permalänk
Skrivet av Lolandi:

Super Intresserad!!! MEN...
dimensioner och vikt så jag kan kolla om det är ikea kasse eller taxi. söndag kommer jag om det blir av

Hej! Sorry för lite sent svar.

Ja den har scart.
Vad det gäller storlek och vikt så är jag osäker. Den är ju som sagt 29 tum, så den är rejält stor och tung. Tror att ikeakasse blir svårt om du inte är Hulken.

Söndag kanske fortfarande skulle fungera. Jag PMar dig address och telefonnummer.